فرهنگ و هنر

آماده تامین فضا برای پیشران‌های اشتغال هستیم

ترندونی/ گلستان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آق قلا با اشاره به اینکه توسعه اشتغال به ویژه در حوزه هنری یک ضرورت قطعی است، گفت: آمادگی داریم با همکاری یکدیگر زمینه اشتغال در حوزه هنری را فراهم کنیم. ”

مرجان طارق در گفت وگو با ترندونی، در بازدید از کارگاه سنتی سفره سازی در آق قلا که به میزبانی دبیرخانه طرح ملی مشاغل خانگی گلستان در جهاددانشگاهی برگزار می شود، گفت: توسعه مشاغل هنر محور می تواند اشتغال پایدار ایجاد کند.

وی با بیان اینکه برگزاری کارگاه تخصصی سفره سازی یک فرآیند چند جانبه و پیش رونده است، افزود: از دبیرخانه طرح ملی مشاغل خانگی استان گلستان که در تلاش و تلاش است تشکر ویژه دارم. تلاش مضاعف و نظر کارشناسی».

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آق قلا با تاکید بر اینکه در این بازدید با پیشرفت و مراحل اجرای طرح ملی مشاغل خانگی آشنا شدیم، خاطرنشان کرد: شهر آکالا به عنوان شهر خلاق فرهنگ و هنر شناخته می شود. مد و لباس اجرای این طرح در آق قلا می تواند به پی ریزی، تثبیت و پرورش خلاقیت در ایجاد و دوخت انواع مد و لباس کمک کند.

پارتیک بحث جذب نیرو به ویژه برای هنرمندان را مشکلی جدی دانست و تاکید کرد: ما معتقدیم استفاده از طرح ملی در داخل می تواند بیشتر این دغدغه را برطرف کند و حتما این کار را انجام خواهیم داد. با جهاددانشگاهی در آن مسیر.

وی از آمادگی اداره فرهنگ و گرایش اسلامی شهر آکالا برای معرفی رانندگان موفق شهر و فراهم کردن فضا و امکانات آموزشی برای برگزاری دوره ها خبر داد و گفت: امیدواریم با همدلی و همکاری بتوانیم در زمینه های مختلف به نتایج مثبتی دست یابیم. “

به گزارش ترندونی، رابعه مامی، کارشناس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آق قلا در این بازدید مرجانه طارق را همراهی می کرد.

. انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا