عمومی

عواقب وخیم پشت کنکور ماندن هیتلر!

پیامدهای بد آزمون ورودی هیتلر!

هیتلر سعی کرد دو بار دیگر وارد مرکز تمرین شود اما هر بار رد شد. نتیجه این شکست حاشیه نشینی نقاشی در زندگی هیتلر بود. او از آن زمان نقاشی کرده است ، اما او به طور جدی رویاهایی را دنبال می کند که بعداً جهان را به جنگ کشاند.

به گزارش ترندونی ، این روزنامه کوراساناس وی نوشت: “هیتلر در اتریش متولد شد و اساساً قبل از ورود به سیاست ، هنرمندی با روحیه ملایم و آسیب پذیر بود.” مدت طولانی ، او در الهام بخش نقاشی ها و سبک های دیگر هنرمندان ، در گالری های هنری که در آن زمان در بازارشان در وین ، پایتخت اتریش ، بسیار داغ بود ، متوقف شد. نتیجه این فعالیت ، طراحی و نقاشی بسیاری از مناظر بود که امروزه شامل نقاشی های زیادی است که از هیتلر به جا مانده است.

به دلیل این همه علاقه و تلاش ، آدولف هیتلر جوان نقاشی را به عنوان حرفه آینده خود برگزید. در سال 1907 و در سن 18 سالگی ، امتحان ورودی را به موسسه هنری وین گرفت ، اما اساتید آن را رد کردند. هیتلر سعی کرد دو بار دیگر وارد مرکز تمرین شود ، اما هر بار رد شد. نتیجه این شکست حاشیه نشینی نقاشی در زندگی هیتلر بود. “او از سنین پایین ترسیم می کند ، اما او به طور جدی رویاهایی را دنبال می کند که بعداً جهان را به جنگ فرو برد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا