فرهنگ و هنرکسب و کار ایرانی برتر

دانلود نسخه اصلی کتاب کنزالحسینی با ترجمه فارسی

اگر بخواهیم در مورد کتاب کنز الحسینی چیزی بگوییم باید بگوییم که این نوشته یکی از معتبرترین و قدیمی ترین نوشته ها در زمینه دعا و ساخت طلسم و مناجات مجرب است. اگر نام این کتاب را شنیده اید، احتمالاً می دانید که دریافت نسخه اصلی قدیمی چقدر سخت است. البته امروزه بسیاری از وب سایت ها ادعا می کنند که نسخه اصلی این کتاب به دلیل استفاده گسترده از اینترنت در دسترس شماست. اما در نهایت ممکن است بسیاری از آنها به منبع اصلی کتاب کنز الحسینی دسترسی نداشته باشند.

کتاب کنزالحسینی

اگر به این صفحه دسترسی داشته اید، احتمالاً به دنبال نسخه اصلی این کتاب هستید و نمی دانید چگونه آن را تهیه کنید. در این صورت باید گفت که نسخه اصلی از یک سو به زبان اصلی و از سوی دیگر نسخه ویرایش شده در حال حاضر موجود است. البته این کتاب را به این راحتی نمی توانید پیدا کنید و اگر به بسیاری از سایت ها، کانال ها و منابع اینترنتی مراجعه کنید، متوجه می شوید که یا کتاب ها ناقص هستند یا کپی از یک صفحه خاص و چندین صفحه.

بررسی محتوای کتاب کنزال حسینی

خوب، شاید این سوال پیش بیاید که چرا این کتاب اینقدر مهم است و چرا افراد زیادی به دنبال آن هستند؟ محتوای این کتاب چیست؟

مهمترین سؤالات این کتاب عبارتند از:
آیا امکان تهیه نسخه فارسی کتاب کنزال حسینی وجود دارد؟
من نمی توانم این کتاب را به صورت فیزیکی تهیه کنم، آیا می توانم نسخه دیجیتال آن را دانلود کنم؟
چگونه از کتاب کنزال حسینی استفاده کنیم؟
نویسنده کتاب کنزال حسینی کیست؟ محتوای این کتاب به چه چیزی مربوط می شود؟
چه کسی می تواند از این کتاب استفاده کند؟
آیا نسخه های رایگان این کتاب در اینترنت موجود است و می توان از آنها استفاده کرد؟
آیا این کتاب برای من مشکلی ایجاد می کند؟ من از علوم و طلسم غربی اطلاعی ندارم.

به طور کلی این کتاب برای کسانی مناسب است که به علوم غریبه علاقه دارند و یا می خواهند آرشیو قدیمی ترین کتاب های اسلامی بسازند. همچنین افرادی که می خواهند مشکلی را در زندگی خود حل کنند و از یک غریبه کمک می گیرند معمولا به دنبال چنین کتاب هایی می گردند.

چگونه کتاب کینز حسینی را تهیه کنیم؟

لازم به ذکر است که این کتاب به صورت دیجیتال و با فرمت های PDF و Word نیز موجود است. زبان اصلی این کتاب اردو است و البته نسخه های بازنویسی شده همراه با توضیحات امروز در اینترنت موجود است. همانطور که گفتیم امکان دانلود کتاب کنزال حسینی با فرمت PDF وجود دارد. این کتاب دارای فصل های فراوانی است و برای دعا استفاده می شود. همچنین افرادی که به دنبال ورود به دنیای علوم ماورایی و فرازمینی هستند حتماً با نام این کتاب برخورد کرده اند و احتمالاً کنجکاو هستند که درباره کتاب کنزال حسینی بیشتر بدانند.

هیچ مانعی وجود ندارد، با رعایت یک سری اصول، همه می توانند با تقویت و اعتقاد عمیق از کتاب استفاده کنند. همچنین موضوعات و عناوین کتاب کنز الحسینی مربوط به علوم فرازمینی، غیبت، متافیزیک و … خواهد بود. البته در کتب دینی آمده است که خواندن نماز و طلسم در زندگی مسلمانان امری ناپسند و با توجه به شناخت ما از قرآن حرام است. اما ساختار و قالب این کتاب فراتر از این پرسش هاست و می تواند انسان را در رسیدن به مسیر تعالی و ورود به دنیایی جدید یاری دهد. بعد معنوی این کتاب بسیار فراتر از چند صفحه است.

نسخه فارسی کتاب کنزالحسینی

علوم غریبه در کتب کنز الحسینی

یکی از حوزه های موضوعی اصلی این کتاب علم فرازمینی است. این علوم را علوم حیرت انگیز و گسترده ای می نامند که کاملاً غیرعادی و مرموز است و افراد با تسلط بر آن وارد بُعد دیگری از زندگی می شوند. این کتاب همچنین به طور گسترده برای کنترل توانایی های انسان، برای کسب دانش فراتر از بدن انسان های معمولی استفاده می شود. در واقع این علوم ترکیبی کامل از میراث تمدن های ایرانی باستان، زرتشتی، مصری، عرب و بابلی به شمار می روند. در این مورد باید گفت که بسیاری از افراد بر اساس دسترسی به علوم غریبه به این کتاب می پردازند و البته نگرش نسبت به آن متفاوت است. اما یکی از نزدیک ترین و بهترین منابع برای علوم فرازمینی این کتاب است.

مهمترین موضوعات کتاب

برای علاقه مندان به علوم مندرج در این کتاب، پیش از مطالعه، ممکن است این سوال پیش بیاید که زمینه ها و مقولات موضوعی کتاب کنزال حسینی چیست؟

اگر بخواهیم مفصل در مورد آن صحبت کنیم، باید چندین دهه مقاله در اختیار شما قرار دهیم. اما یکی از محورهای موضوعی اصلی این کتاب، انواع دعا، ذکر و همچنین دایره حروف با مراجعین است. این دعاها معمولا سفارش می شود. قاعده، خواندن نماز است. مثلاً باید یک نماز صبح، یک نماز بعد از نماز، در یک موقعیت خاص یا در حین انجام یک سری مناسک بخوانی. نام مشتریان و شماره حروف الفبای آنها نیز در این کتاب ها آمده است.

افرادی که با مشکلات مالی، بدهی ها، مشکلات، ناکامی ها، مشکلات و همچنین ناتوانی ها دست و پنجه نرم می کنند، بیشتر از دیگران این کتاب ها را مطالعه می کنند. همچنین در این کتاب به قاعده تلاوت سوره های قرآن کریم برای حل مشکلات، گرفتاری ها، گرفتاری ها و … اشاره شده است. شما می توانید آنها را دنبال کنید و حتی اگر سطح نیاز شما فراتر از اینها باشد، به بخش های علوم اسرار و غریبه کتاب کنز الحسینی بروید.

علوم سرّی در مجموعه ادعیه و فرمایشات کنزال حسینی

علم مخفی در واقع نام دیگری برای علم فرازمینی است که در مفهوم گسترده علمی به صورت باورها و اعمال فراتر از واکنش های طبیعی است. لذا عموماً خارج از حوزه علم است. همچنین می توان آن را به مشکلی فراتر از علوم طبیعی و ادراکات فراحسی نسبت داد. در نهایت اینکه موضوعات علوم سرّی برای بسیاری از افراد بسیار جذاب است، کتاب کنزال حسینی ترجیح می دهد با خرید و انتخاب این کتاب وارد دنیای بیکران علوم سرّی شود. در این کتاب علاوه بر همه چیزهایی که تاکنون در مورد آن صحبت کرده ایم، جدولی در رابطه با سیارات و صورت های فلکی وجود دارد. با این کتاب می توانید قاعده دوازده ماهه ثابت و معکوس را بیاموزید و بر این اساس پرهیز شکوهمند و ترک حیوانات و … را فرا بگیرید. این کتاب البته چیزهای زیادی برای ارائه دارد و از ما انتظار نداشته باشید که یکباره آن را توضیح دهیم.

مشخصات و اطلاعات کامل کتاب علوم فرازمینی کینز حسینی

همچنین در این کتاب آمده است که می توانید با کمک بابی در سطح بالایی از علم ماورایی، شرح و نحوه خلق نام های فاخر را بیاموزید. این نام ها برای نفرت و دشمنی و همچنین ایجاد جدایی و مواردی مانند از بین بردن رابطه ممنوعه و … در بین ایرانیان قدیم به کار می رود. کتاب کنزال حسینی نوشته ملک الکتمی و به زبان اردو است. در اردو به عنوان عملیات کنز الحسین کانچور نیز شناخته می شود. نسخه دیگری از این کتاب با توضیحات نیز موجود است. این کتاب نیز خطی است و تعداد صفحات آن بسته به نوع ویرایش و تبدیل به PDF بین ۲۸۷ تا ۳۰۰ صفحه متغیر خواهد بود.

در بسیاری از موارد پایین بودن این کتاب به معنای نقص یا بخشی از آن نیست. خیر، فقط فرمت کتاب ها می تواند متفاوت باشد. در نهایت لازم است آن را با فهرست مطالب کتاب بررسی کرده و مطمئن شوید که تمامی موضوعات در قالب کتاب کنز الحسینی در دسترس شماست.

این می تواند به ویژه برای کسانی که می خواهند کل کتاب را یاد بگیرند و با علم فرازمینی به طور کامل آشنا شوند، مهم باشد.

نسخه اصلی کتاب کنز الحسین روح عملیات کانچور

در چه مواردی می توانم از کتاب کنزال حسینی برای حل مشکلاتم یا برخی از مشکلاتم استفاده کنم؟ همانطور که بارها اشاره کرده ایم، حتما نسخه اصلی این کتاب را تهیه کنید. سایت ویژه کتاب نسخه اصلی را برای اولین بار در ایران در اختیار شما قرار داده است. اما بریم سراغ مباحث قابل حل و کلیدی این کتاب که پرکاربردترین به خصوص در بین ایرانی هاست.

  • دعای دفع ترس در مقابل دشمن، شخص قوی و پیشرو
  • مجموعه ای از الگوها و نمادهای مورد استفاده برای پر کردن و ترسیم نقشه ها.
  • نقش محبت و دعا در ایجاد محبت و محبت در دل دیگران
  • دعا و نقش برای دفع بلاها، گرفتاریها، طلسمها، آزمایشها و تلخیها در زندگی
  • نقش در تسکین گریه نوزادان و نوزادان.
  • کودک را از آسیب های جادو، جادوگری و همچنین قطره های چشم محافظت کنید، که می تواند طبق دستورالعمل انجام شود.

نکته اصلی در مورد نقشه های کتاب کنز الحسینی این است که باید آن را یاد بگیرید و از منابع معتبر مطالعه کنید. علم بیگانه به همان اندازه که می تواند مشکلات را حل کند، با اشتباه کردن می تواند باعث ایجاد مشکل و اختلال در جریان و انرژی زندگی شما شود. اگر با اعتقاد صمیمانه به این کتاب نگاه نکنید، مشکل خواهید داشت.

کنزالحسینی

احکام کتاب کنز الحسین

بیایید کمی در مورد قوانین این کتاب صحبت کنیم. معمولاً هر دعا و دستوری احکام خاص خود را دارد که در کتب و منابع اصلی ذکر شده است. کتاب کنز الحسینی هم همینطور. ممکن است لازم باشد یک روال دعانویسی را در یک محیط منزوی و قطعی به پایان برسانید. این کار را در حالی انجام دهید که مشغول هستید یا روی موضوع اصلی تمرکز می کنید یا نماز را یاد می گیرید و آنها را از حفظ می خوانید. حتی مشاهده شده است که برخی از دعاها بر اساس قوانین این کتاب، زمان بندی مشخصی برای خواندن دارد و یا اشیای فیزیکی با هم ترکیب شده و حتی به انسان داده می شود.

پری شکم و لباسی که از پوست و پشم حیوانات است، عموماً برای نوشتن احکام صرفی نماز مناسب نخواهد بود. بر این اساس، حتماً حاکم برج را بشناسید، صورت فلکی جلال ماه، فرمانروایی را که تاریخ و روزهای نحس هر ماه را و به خوبی بشناسید.

در عین حال، گاهی اوقات در طول یک سال لحظات نادری وجود دارد. در این مدت ممکن است در مورد شخص خاصی درخواستی بکنید یا در خواب ببینید. این وضعیت راه حل کاملی دارد که در دسته کتاب کنز الحسینی موجود است.

دعا برای گشایش رزق و حل مشکلات و بلایا

همانطور که گفتیم در کنار افرادی که در زمینه علوم غریبه فعال هستند و دائماً در جستجوی کتاب های کهن به زبان های فارسی، عربی و… هستند، مردم عادی و عموم مردم نیز از این کتاب ها استفاده کرده اند. نکته مهم در دستورات و دعاهای کتاب کنز الحسینی این است که همگی مجرب بوده و افراد زیادی به نتیجه مطلوب رسیده اند. به همین دلیل است که این کتاب یکی از معروف ترین هاست و بسیاری آن را یکی از ده کتاب معتبر در زمینه علوم فرازمینی می دانند که همچنان بدون تغییر کلی باقی مانده است. اساس این کتاب ها این است که شما می توانید طیف وسیعی از اطلاعات را در آنها مطالعه کنید و همچنین دعاها و مناجات های نیازمندان را بخوانید. در کتاب مذکور البته ترکیب و انتساب به حروف و نیز نحوه بیان نام های فاخر و زیبایی شناسانه آمده است.

دکمه بازگشت به بالا