عمومیکسب و کار ایرانی برتر

طرز کار با دستگاه سرخ کن نینجا AF400

سرخ کردن مواد غذایی یکی از زمان بر ترین کار ها در آشپزی کردن است، و در کنار زمان بر بودن؛ به علت مصرف بیش از حد روغن می تواند به سلامتی ما لطمه وارد کند. اما چه کنیم که غذا های سرخ کردنی نسبت به غداهای دیگر طرفداران بیشتری دارد. اما دیگر لازم نیست نگران زمان بر بودن و غیر مفید بودن غذاهای سرخ کردنی باشید، چرا که با پیشرفت صنعت لوازم خانگی دستگاه های سرخ کن وارد بازار شده اند و شما را از استفاده کردن روغن در غذا بی نیاز کرده اند.

دستگاه سرخ کن همانطور که از نامش پیداست برای طبخ و سرخ کردن مواد غذایی به کار برده می شود، اما دلیل محبوبیت این دستگاه ها فقط سرخ کردن سریع غذا نیست، دلیل اصلی معروفیت و پر طرفدار بودن دستگاه های سرخ کن استفاده نکردن از روغن برای سرخ کردن است به طوری که شما می توانید مواد غذایی خود را حتی بدون قطره ای روغن، با کیفیت بسیار بالا سرخ کرده و نوش جان کنید.

سرخ کن نینجا AF400

سرخ کن نینجا AF400 یکی از جدید ترین و به روز ترین سرخ کن های موجود در بازار است که توسط شرکت معروف نینجا تولید شده و قابلیت این را دارد تا مواد غذایی شما را سرخ کند. یکی از اصلی ترین نکاتی که سرخ کن نینجا AF400 را از سایر رقبای خود متمایز ساخته، دوقلو بودن کاسه یا سبد دستگاه است.

پس اگر پر جمعیت هستید خوشحال باشید چرا که این محصول مختص شما ساخته شده است، سرخ کن بدون روغن نینجا AF400 یکی از بزرگترین دستگاه های سرخ کن موجود در بازار می باشد. این مدل از سرخ کن نینجا از دو کاسه مجزا ساخته شده است و به دو بخش تقسیم می گردد. مزیت این دستگاه در پخت و پز جداگانه و کاملاً مستقل از یکدیگر است. و  شما بدون ترکیب طعم و بو قادر به پخت همزمان دو نوع غذای مختلف خواهید بود.

سرخ کن بدون روغن نینجا مدل AF400 با توان مصرفی بسیار بالای 2470 وات دارای قابلیت پخت کم روغن و بدون روغن بوده. که می‌توانید به وسیله آن مواد غذایی مختلف را تا 80 درصد با چربی کمتر سرخ کنید. سرخ کن نینجا دارای 6 برنامه پخت مختلف می باشد که شامل: ترد کردن، کباب کردن، پختن، گرم کردن مجدد، خشک کردن میوه و سبزیجات و سرخ کردن بدون روغن یا با روغن کم می باشد.

بدنه این محصول از پلاستیک فشرده ساخته شده و به راحتی قابل جدا شدن و شستشو می باشد. این دستگاه برخوردار از دو مخزن و دو سبد پخت مجزا از یکدیگر بوده که این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا بتواند مواد غذایی مختلف با زمان پخت‌های مختلف را به طور هم زمان داخل دستگاه بپزد. هر کدام از این سبدها 4.75 لیتر بوده که ظرفیت کلی هر دو سبد 9.5 لیتر می باشد. از ویژگی های مهم مدل AF400  می توان به قابلیت تنظیم دما و حرارت از 40 درجه سانتیگراد تا 240 درجه سانتیگراد اشاره کرد.

ویژگی های سرخ کن نینجا AF400

  • عملکرد MAX CRISP برای پخت سریعتر و داشتن غذای گرمتر و ترد تر با استفاده از 2 سبد مجزا
  • قابلیت خاموش شدن خودکار
  • عملکرد همگام سازی برای پایان پخت غذا ها با زمان های مختلف پخت
  • وجود نمایشگر دیجیتال با صفحه کنترل لمسی

طرز استفاده از سرخ کن نینجا AF400

طرز کار با سرخ کن بدون روغن نینجا AF400 بسیار آسان بوده و نیاز به مهارت های آشپزی و تجربه کاری ندارد. ابتدا مواد غذایی آماده شده را درون سبد های مخصوص قرار دهید و در داخل سرخ کن قرار دهید. سپس دکمه روشن/خاموش را از قسمت بالا سمت چپ انتخاب کنید. دکمه های 1 و 2 واقع در کنترل پنل دستگاه، انتخاب سبد (سمت چپ یا راست) می باشد. و شما با استفاده از این دکمه ها انتخاب می کنید که در کدام سبد مواد غذایی گذاشته اید.

حال یکی از برنامه های مدنظر پخت را انتخاب کرده در قسمت سمت راست-بالا دکمه Start/Stop را فشار دهید. اگر قصد پخت در سبد دیگر را بطور همزمان دارید، طبق مرحله سوم عمل کرده و همان فرآیند را روی سبد کناری انجام دهید.

بر روی بدنه گزینه‎ های تنظیم دما و زمان را مشاهده می کنید، و حتی بعد از انتخاب برنامه امکان تغییر امکان پذیر است. و در پایان روند پخت دستگاه به شما اطلاع می دهد و به صورت خودکار خاموش می شود.

بر روی بدنه دستگاه یک عدد دکمه MATCH، تعبیه شده است که برای مواقعی که قصد دارید در هر دو مخزن یک غذا را آماده کنید، به کار برده می شود؛ و دما، زمان هر دو را یکی می کند.

هر کدام از سبد های سرخ کن بدون روغن نینجا AF400 به صورت مجزا قابل برنامه ریزی هستند. برای مثال، می توانید دمای هر بخش را بسته به نوع برنامه آشپزی تعیین کنید. بازه زمانی یا تایمر نیز بر همین اساس بوده، همچنین امکان برنامه ریزی دستی نیز وجود دارد. یعنی دما و تایمر در هر دو حالت خودکار و دستی قابل تنظیم کردن هستند.

خرید سرخ کن نینجا AF400

شما برای خرید سرخ کن نینجا می بایست به فروشگاهی امن و مطمئن مراجعه کنید تا از کیفیت دستگاه اطمینان کامل داشته باشید، پیشنهاد ما به شما خرید از سایت اینترنتی دومینو کالا بوده، که در کم ترین زمان ممکن خرید شما را با کیفیت بالا و در کم ترین زمان ممکن به دست شما می رسانند.

دکمه بازگشت به بالا