جامعه و خانواده

بازداشت ۱۶۰ متهم جرائم اقتصادی در آخرین روزسال/تلاشمان تحقق شعار سال به بهترین وجه است

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای طرح های سراسری پیشگیری ومقابله با مفاسد اقتصادی در نوروز ۱۴۰۳ خبرداد.

به گزارش ترندونی، سردار حسین رحیمی با حضور در قرارگاه نوروزی امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تبریک فرارسیدن سال نو گفت:‌ در ایام نوروز پلیس امنیت  اقتصادی با رصد دقیق مسائل و موضوعات اقتصادی کشور با اقتدار با مجرمان و مفسدان اقتصادی که برای کسب سودهای باد آورده به دنبال اقدامات مجرمانه خود اعم از قاچاق کالا و … هستند، مقابله خواهد کرد.

وی افزود: با عنایت به تقارن ماه نزول قرآن و عید سعید نوروز، پلیس امنیت اقتصادی فراجا اجرای طرح‌های سراسری پیشگیری ومقابله با مفاسد اقتصادی را در این ایام در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا افزود:‌ در همین راستا نیز کارگاهان پلیس امنیت اقتصادی طی ۲۴ ساعت گذشته و در آخرین روز از سال ۱۴۰۲ با تشکیل ۸۷ تیم بازرسی از تعداد ۲۷۱ نشانگاه اقتصادی بازدید و چندین مرکز متخلف توزیع اقلام اساسی را شناسایی کردند.

رحیمی اضافه کرد: در این بازدیدها تعداد ۱۶۰ متهم جرایم اقتصادی و قاچاق کالا و ارز، شناسایی و دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش پرونده های مکشوفه ۴۹۰ میلیارد ریال است گفت: پلیس امنیت اقتصادی با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» با تمام وجود تلاش می‌کند تا با برنامه‌ریزی مناسب و همکاری صاحب‌نظران و مشارکت عملی فعالان اقتصادی، زمینه تحقق این شعار مهم را به بهترین وجه فراهم کند.

انتهای پیام

انتشارات مقالات اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا