عمومیکسب و کار ایرانی برتر

چرا صورتمان را با ژل بشوریم؟

آلاینده ها و گرد و غبار، مهم ترین عوامل آسیب به پوست، ایجاد جوش، التهاب، چین و چروک و… هستند، بنابراین انتخاب یک شوینده مناسب برای داشتن پوستی سالم اهمیت فراوانی دارد. به دلیل ساده بودن نحوه استفاده از ژل شستشو ویتابلا صورت و مزایای بی نظیر آن، این محصول طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. برای به کاربردن آن فقط باید بعد از تمام شدن یک روز سخت و پر رفت و آمد، آرایش خود را پاک کنید، مقداری از ژل را بر روی پوست صورتتان ماساژ دهید سپس آن را با آب با دمای ملایم بشویید. این محصول را می توانید در انواع و برندهای مختلف مانند ، سی بی، درماتیپیک و… با توجه به نوع پوست و نیازتان تهیه کنید.

ژل شست و شوی صورت چیست؟

خرید ، بهترین راه مقابله با آلاینده ها و مشکلات حاصل از آن می باشد. یکی از بهترین فیس واش ها، ژل شست و شوی صورت است که با فرمولاسیون ملایمی که دارد، به خوبی آلودگی ها را از روی پوست شما پاک می کند و به آن اجازه تنفس می دهد. این محصول دارای انواع مختلفی بوده و با آبرسانی و مرطوب کردن پوست، ظاهری شاداب و زیبا به شما هدیه می دهد.

Why should we wash our face with gel?

نکته:محصولات ویتابلا بیز شامل اسپری بدن،ژل شستشو و… میباشد جهت خرید محصولات بیشتر میتوانید به فروشگاه اینترنتی ما سر بزنید.

طریقه شست و شوی درست صورت با ژل شستشو

  1. پاک کردن آرایش

اگر صورت شما دارای آرایش می باشد، ابتدا صورتتان را با یک پاک کننده مانند آرایش پاک کن، شیر پاک کن، و… کامل تمیز کنید.

  1. نحوه استفاده از ژل شستشوی صورت

نحوه استفاده از ژل شستشوی صورت بسیار ساده است، فقط باید بعد از خیس کردن صورت با آب ولرم، مقدار مناسبی از ژل را بر کف دستتان بریزید و به صورت دورانی روی صورت ماساژ دهید. سپس بگذارید چند دقیقه روی آن بماند تا تمام آلودگی ها را در خود حل کند.

می توانید برای اثر گذاری بیشتر ژل از فیس براش استفاده کنید!

  1. استفاده از آب ولرم

شاید شما هم این فرضیه را شنیده باشید که آب داغ منافذ پوست را باز و آب سرد آنها را می بندد. با اینکه این موضوع بار علمی ندارد و تایید نمی شود اما با این حال بهترین دمای آب برای شستشوی صورت ملایم می باشد. بنابراین بعد از استفاده از ژل، صورتتان را با آب ملایم آبکشی کنید.

  1. خشک کردن صورت

حتما بعد از شستن صورتتان، آن را با یک حوله نرم به آرامی خشک کنید؛ زیرا وجود قطرات آب روی پوست باعث خشکی آن می شود. بنابراین با یک حوله مناسب، ضربه هایی آرام به پوستتان بزنید تا به طور کامل اثراث خیسی از روی آن پاک شود.

توجه داشته باشید هرگز حوله را بر روی پوستتان به خصوص در اطراف چشم نکشید!

  1. مرطوب کننده

ساختار ژل های شستشو به گونه ای است که خشکی پوست را برای شما به همراه دارد، به همین دلیل استفاده از یکی کرم مرطوب کننده بعد از شستن صورت بسیار تاکید می شود. اگر خشکی صورت شما بعد از شست و شو زیاد بود، ژل شویندتان را با یک محصول برپایه روغن جایگزین کنید.

  1. صورتتان را بیش از اندازه نشویید!

حال که با نحوه استفاده از ژل شستشوی صورت آشنا شدید، باید این موضوع را در یاد داشته باشید که استفاده بیش از حد آن، باعث از بین رفتن چربی های مفید صورت و بروز جوش و آکنه می شود. بهتر است با یک برنامه منظم، ابتدای روز و شب ها هنگام خوابیدن صورتتان را بشویید.

نکات مهم شستشوی صورت با ژل

  • مقدار مناسبی از ژل را استفاده کنید؛ زیرا کم بودن باعث تمیز نشدن و به کار بردن زیاد آن سبب هدر رفتن می شود.
  • قبل از اولین استفاده، مقداری از آن را در پشت گوش یا گردنتان تست کنید تا از نداشتن حساسیت به ژل مطمئن شوید.
  • ژل شست و شو را به اطراف چشم و دهانتان نزنید.
  • بعد از شستشو، از پاک شدن کامل ژل از روی صورت مطمئن شوید، زیرا باقی ماندن آن سبب مسدود شدن منافذ پوست می شود.
  • ژل شست و شو، در روزهای گرم تابستان روزی 3 بار و در فصل های معتدل و سرد، روزی 2 بار به کار رود.

از ژل های لایه بردار در روز استفاده نکنید.

بیشتر خانم‌ها در مورد تجربیات خود از لوازم آرایش و محصولات مربوط به سلامت پوست و مو حرف می‌زنند، اما کمتر کسی پیدا می‌شود که در مورد ژل بهداشتی بانوان صحبت کند. رعایت بهداشت نواحی ژنیتال علاوه بر حفظ طراوت و پاکیزگی این ناحیه از عفونت، بوی نامطبوع، تحریکات پوستی، خارش و سایر مشکلات پوستی جلوگیری می‌کند. ژل بهداشتی بانوان انواع مختلفی دارد. خیلی از خانم‌ها در مورد این محصولات کنجکاو هستند و در مورد نحوه‌ی استفاده از آن‌ها سوالاتی دارند. اگر شما هم دوست دارید با این محصول بهداشتی محبوب آشنا شوید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آیا لازم است داخل واژن را بشوییم؟

خیر! شستن واژن نه تنها لازم نیست بلکه توصیه هم نمی‌شود، اما شستن “ولو” برای حفظ سلامت نواحی تناسلی ضروری است.

واژن کانال داخلی بدن است. اما منظور از ولو، قسمت‌های خارجی واژن است که موارد زیر را شامل می‌شود:

  • کلیتوریس
  • غلفه (فنج‌پوش)
  • لبه‌های کوچک و لبه‌های بزرگ

همانطور که گفتیم لازم نیست داخل واژن را بشویید، اما شستن ولو ضروری است.شستن نواحی داخل واژن منجر به مشکلات متعددی می‌شود. واژن خودش را تمیز می‌کند، پس نیازی نیست شما برای شستن آن از ماده‌ی دیگری استفاده کنید.بنابر گفته‌ی کالج آمریکایی متخصص زنان و زایمان، واژن با حفظ pH تعادلی و ترشح مایعات طبیعی، خودش را سالم و تمیز نگه می‌دارد.

واژن حاوی مقادیر زیادی باکتری‌ “خوب” است. این باکتری‌ها pH ایده‌آل واژن که کمی اسیدی است را حفظ می‌کنند. pH اسیدی باعث می‌شود باکتری‌های “بد” واژن را آلوده نکنند.اگر برای شستن واژن از صابون، ژل یا حتی آب استفاده کنید، pH واژن برهم می‌ریزد و مشکلاتی مانند واژینوز باکتریال، عفونت‌ قارچی و تحریک پوستی ایجاد می‌شود.شستشوی واژن در اولین رابطه زناشویی و رابطه‌های بعد از آن روی توانایی “خود تمیز کنندگی واژن” هم تاثیر می‌گذارد. پس اگر واژنی سالم و تمیز می‌خواهید، کاری به کار آن نداشته باشید.

چطور نواحی خارجی واژن (ولو) را بشوییم؟

شستشوی ولو با آب خالی کافیست، اما در صورت تمایل می‌توانید از ژل‌های بهداشتی بانوان کمک بگیرید.لبه‌های واژن را باز کنید و اطراف چین آن را با کمک دست آغشته به ژل بهداشتی بانوان خوب تمیز کنید. مراقب باشید ژل یا آب وارد واژن نشود.بهتر است علاوه بر شستشوی ولو، مقعد را هم بشویید. همیشه خودتان را از جلو به عقب بشویید. به عبارت دیگر ابتدا واژن را بشویید سپس به سراغ مقعد بروید. در غیر اینصورت باکتری‌های مقعد وارد واژن می‌شوند و عفونت ایجاد می‌کنند.

ژل بهداشتی بانوان چیست؟

ژل بهداشتی بانوان ویتابلا، محصولی است که به طور اختصاصی برای شستشوی نواحی ژنیتال فرموله شده است. شما می‌توانید این ژل‌ها را بدون ارائه‌ی نسخه‌ی پزشک از داروخانه‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی معتبر خریداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا