جامعه و خانواده

سکوت مدافعان دروغین حقوق زنان در مقابل موفقیت بانوان محجبه ورزشکار کشورمان

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: کسانی که به دروغ دم از «زن، زندگی، آزادی» می‌زدند، امروز که زنان ما کسب مدال می‌کنند سکوت مطلق کرده‌اند، نشان‌دهنده آن است که فقط دنبال سوء‌ استفاده از شرایط برای منافع شخصی‌شان هستند.

به گزارش ترندونی، محمد آخوندی در یکصد و هفتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از بانوان حاضر در مسابقات آسیایی گفت: افتخارآفرینی توسط نمایندگان بانوان با رعایت حجاب اسلامی و شئون ورزشی قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه متأسفانه وقتی مسائل سیاسی وارد موضوعات می شود، شاهد ظلم و جفا خواهیم بود، تاکید کرد: در ورزش کشتی به دلیل موضع گیری مناسب مدیریت فدراسیون کشتی ایران، جوسازی هایی صورت گرفته است. ما برای اولین بار در چهار بخش نوجوانان، جوانان، فرنگی و آزاد صاحب قهرمانی شدیم و این سابقه نداشته است. ما در بخش بزرگسالان نیز در بخش فرنگی صاحب مقام نایب قهرمانی شدیم و اینکه این موضوع دیده نشود، ظلم در حق فدراسیون کشتی و رئیس فدراسیون است.

آخوندی افزود: یکی از وظایف ذاتی شهرداری تهران توجه به ورزش است و انتظار داریم که به ورزش و به ویژه رشته کشتی توجه جدی داشته باشد.

انتهای پیام

انتشارات مقالات اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا