ورزش و تندرستی

افتتاح پردیس دوومیدانی یزد و زمین فوتبال کردکوی گلستان در دهه مبارک فجر

افتتاح پردیس دوومیدانی یزد و زمین فوتبال کردکوی گلستان در دهه مبارک فجر

همزمان با چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی ایران، پردیس دوومیدانی آزادی در استان یزد با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ترندونی، در راستای افتخارات دولت مردمی و تحقق وعده های رییس جمهوری و وزیر ورزش و جوانان، شاهد افتتاح 288 پروژه ورزشی در سراسر کشور همزمان با دهه مبارک فجر هستیم. با افتتاح این پروژه ها، حدود 563 هزار مترمربع به سرانه ورزشی کشور افزوده خواهد شد. از این تعداد، احداث ۵ پروژه بزرگ با مجموع مساحت حدوداً 38 هزار مترمربع بر عهده ی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بوده است.

یکی از مهمترین این اماکن ورزشی، پردیس دوومیدانی آزادی در استان یزد به مساحت ۶۸۰۰ مترمربع فضای سرپوشیده و دارای فضاهای ورزشی، اداری و تفریحی است که توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی احداث شده و بعد از ۱۵ سال، سرانجام در دولت مردمی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است این پروژه در حالی فردا با حضور دکتر سید حمید سجادی و مسئولان استانی افتتاح خواهد شد که وزیر ورزش و جوانان در سفری که اوایل امسال به عنوان نماینده رییس جمهور به استان یزد داشت وعده تکمیل این پروژه تا پایان سال 1401 را داده بود که با همت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور این سالن در دهه فجر امسال به مرحله افتتاح و بهره برداری رسید.

همچنین همزمان با افتتاح این سالن، زمین چمن فوتبال شهرستان کردکوی در استان گلستان نیز افتتاح خواهد شد. این زمین دارای مساحت ۱۳۵۰۰ مترمربع بوده و توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی احداث شده است.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا