جامعه و خانوادهکسب و کار ایرانی برتر

خرید فالوور واقعی فعال ایرانی بدون ریزش

آیا خرید فالوور واقعی ممکن است؟

بسیاری از افراد با وجود مشاهده صدها پیج موفق در اینستاگرام که از روش خرید فالوور استفاده کرده اند، باز هم نسبت به این موضوع که آیا خرید فالوور عملی واقعی است یا خیر شک دارند. در همین جا لازم است خاطر نشان کنیم که اگر خرید فالوور واقعی انجام داده و هنگامی که بتوانید حساب های کاملا فعال را به پیج خود به عنوان دنبال کننده اضافه کنید، کسب و کار شما به شدت رونق پیدا خواهد کرد. این روزها خرید فالوور به یکی از مهمترین ترفند های گسترش پیج اینستاگرام تبدیل شده است که بهتر است شما هم هر چه زودتر از این شیوه استفاده کنید.

خرید فالوور 100 درصد واقعی

نکتهای مهم حین و قبل از خرید فالوور این است که از واقعی بودن حساب ها به طور صد در صد مطلع شوید. همانطور که می دانید این امکان وجود دارد که بتوان فالوور فیک به حساب خود اضافه کرد و تعداد فالوورهای خود را به صورت کاملا نمایشی و بی فایده بالا برد و این کار نه تنها سودی به شما نخواهد رساند بلکه ممکن است توسط اینستاگرام شناسایی و حذف شوند. همچنین برخی از کاربران جستوجوگر با مشاهده لیست فالوور هایتان متوجه فیک بودن آنها شده و اعتماد خود به شما را کاملا از دست بدهند.

به همین دلیل ضروری است که بتوانید فالوور واقعی پیدا کنید. فالووران مرجع قدیمی و باسابقه‌ی خرید فالوور واقعی در ایران است. 100 درصد فالووری که در این سایت دریافت می‌کنید واقعی بوده و همگی فعال هستند. فالووران برای روشن کردن این ادعا، ضمانت بازگشت وجه به صورت تمام و کمال را برای خرید‌ شما ( از 100 تا 100ها هزار فالوور) در نظر گرفته است. بنابراین میتوانید یک خرید مطمئن با خیالی آسوده را اینجا در فالووران تجربه کنید.

خرید دنبال کننده واقعی فعال ایرانی ارزان

فالوورها در فالووران به سه دسته‌ی فالوور ایرانی، فالوور خارجی و فالوور ارزان تقسیم می‌شوند. تمامی این دستها فالوورهای واقعی هستند. اگر می‌خواهید که فالوورهای شما صد در صد ایرانی باشند، لازم است که فالوور ایرانی خریداری کنید. توجه داشته باشید که فالوورهای ارزان می‌توانند حاوی تعدادی فالوور خارجی هم باشند. فالوور ایرانی موجود در فالووران به صورت روزانه در اینستاگرام فعال است و لایک می‌کند و حتی ممکن است برای شما کامنت بگذارد و این کاملا به محتوای تولید شده توسط شما وابسته است.

فالوور ایرانی واقعی مهم‌ترین گام شما برای نمایش در اکسپلورر کاربران ایرانی است که منجر به شناخته شدن هر چه بیشتر شما خواهد شد.

بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش

فالووران یکی از معتبرترین مجموعه‌های ارائه کننده خدمات مربوط به اینستاگرام است. برای این که متوجه این موضوع شوید، کافی است که نگاهی به خیل عظیم کاربران راضی از خدمات آن بیندازید. فالووران نمیگوید که بهترین سایت خرید فالوور در اینستاگرام است اما عقیده دارد که خدماتی که ارائه می‌کند در زمره باکیفیت ترین هاست. به همین دلیل است که ضمانت بازگشت وجه به صورت 100 درصدی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. از سویی دیگر با هر خرید می‌توانید از پشتیبانی 24 ساعتهای پرسنل این سایت استفاده کنید. سرعت بالای اضافه شدن فالوورها هم یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از خدمات این سایت است.

فالوور واقعی درجه یک رو از ما بخواهید

اگر به دنبال فالوور واقعی هستید وب سایت ما مرجع فروش فالوور ایرانی واقعی است پس شک نکنید در خرید خودتون

در اکتبر سال 2010 بود که اولین نسخه اینستاگرام منتشر شد و به سرعت محبوبیت پیدا کرد. در ایران با توجه به فیلتر بودن تلگرام، فیسبوک و… میزان محبوبیت و اهمیت آن حتی بیشتر هم می‌باشد. در سالهای اخیر وجود پدیده ای به نام سلبریتی اینستاگرامی، اینستاگرام را به محلی برای کسب درآمد تبدیل کرده است. در نتیجه این رویکرد بود که میزان فالوور برای پیج‌ها اهمیت پیدا کرد. به گونه‌ای که هر چه تعداد فالوور یک نفر بیشتر باشد، میزان درآمد و رونق کسب و کار او نیز افزایش خواهد یافت. البته باید در نظر داشت که در جذب فالوور، فعالیت (پست، استوری، لایو)صاحب پیج اهمیت بسزایی دارد.

در حالت کلی فالوور به معنای دنبال کننده است، فالوور اینستاگرام به افرادی می‌گویند که پیج اینستاگرام شما را دنبال می‌کنند تا از فعالیت شما آگاه باشند. زمانی که شما مطلبی در پیج خود می‌گذارید مطالب شما برای فالوورهای شما به نمایش گذاشته می‌شود و آنها می‌توانند آن را لایک یا کامنت بزارند. پس هر چقدر فالوور بیشتری داشته باشید محبوبت شما نیز بیشتر خواهد بود

به چه دلیل Follower ایرانی بخریم؟

شما با خرید فالوور زمینه را برای جذب فالوور با کیفیت و واقعی و فعال ایجاد خواهید کرد که این یک امتیاز به شمار می‌آید. یکی مرد جنگی به از صد هزار! در دنیای اینستاگرام، این را ما این‌گونه معنی می‌کنیم که اگر صفحه فروش شما فالوور زیاد داشته باشد باعث اعتماد بیشتر و تبدیل‌شدن فرد به مشتری و این بهتر از نمایش صفحه شما به صدها نفر و بی‌نتیجه ماندن آن است.شما با خرید فالوور ایرانی برای یک صفحه تجاری، درواقع راه «بازاریابی اینستاگرامی» و «جذب مشتری از طریق اینستاگرام» را طی خواهید  کرد.

چرا نباید فالوور فیک ارزان بخریم !

صفحاتی(پیج) که برای کسب و کار به وجود آمدند، خیلی زود به این نتیجه رسیدند که افزایش فالوور به صورت طبیعی امری وقت‌گیر میباشد. در سالهای اخیر ربات‌هایی بوجود آمدند. هدف از بوجود آمدن این ربات‌ها ساخت فالوور فیک بود. اما به دلیل واقعی و فعال نبودن این فالوورها، اعتبار صفحات نزد اینستاگرام کاهش پیدا می‌کرد. از طرف دیگر زمانی که فردی به بازدید از این صفحات می‌پرداخت، متوجه عدم توازن بین تعداد فالوورها و میزان بازدید از یک پست می‌شد و اعتماد خود را به این صفحه از دست می‌داد. همچنین اینستاگرام با بررسی پست شما و میزان مشارکت دنبال کننده‌ها، در صورتی که مشارکت فالوورهای آن پست نسبت به میزان فالوورهایتان همخوانی نداشته باشد آن پست را در معرض دید بسیاری از دنبال کنندگان قرار نخواهد داد ! این عدم اعتماد آسیب جدی به کسب و کار در این فضا می زند.

فالوور ارگانیک یا واقعی!

بر خلاف فالوور فیک، این نوع فالوور از افراد واقعی به وجود آمده است که به انتخاب خودشان صفحه شما را فالوو میکنند. حتی اگر این فالوئر ها در بدبینانه ترین حالت لایک نکنند و یا کامنت نگذارند ولی پست ها برای ایشان نمایش داده می شود و با هر بار بازدید توسط ایشان ، یک impression و Reach به آن پست تعلق می‌گیرد که تاثیر خیلی زیادی برای به نمایش درآمدن آن پست در اکسپلور اینستاگرام دارد !

این مزیت فالوور ارگانیک نسبت به فیک، نه تنها ارزش صفحه شما را نزد اینستاگرام بالا می‌برد، بلکه تأثیر مثبتی بر روند افزایش فالوورهایتان نیز دارد.

چرا اینستاگرام یکی از بهترین جاها برای فروش است؟

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی مجموعه‌ای از صفحاتی را شامل می‌شود که در زمینه‌های سرگرمی، غذا، مسافرت، جشن، یادگاری، زیبایی و خوش تیپی، شیرینی، مهمانی، کافه و کلی چیزهای خوب دیگر فعالیت می‌کنند. کمی که به موارد فوق‌الذکر دقت کنید، متوجه وجه اشتراکی بین آنها می‌شوید. همه آنها از مواردی است که مردم با کمال میل برای آن هزینه می‌کنند. به همین دلیل ساده و مهم، اینستاگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی برای کسب درآمد است.

شما می‌توانید با خرید فالوور ایرانی در این سود شریک باشید. آمارهای رسمی نشان می‌دهد که اگر یک شرکت، فروشگاه، برند و یا هر کسب‌وکار دیگر حداقل یک محصول برای فروش دارد و در حال حاضر در اینستاگرام فعالیتی ندارد میزان قابل‌ توجهی از سود خود را از دست می‌دهد و بهتر راه برای جبرانان آن خرید فالوور ایرانی است.

چرا فالوور ایرانی را از فالووران بخریم؟

فالووران با دارا بودن تیم متخصص در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی افزایش فالوور اینستاگرام صفحه شما را به ‌صورت هدفمند و عملی انجام می‌دهد. خرید فالوور ایرانی و واقعی و فعال و هدفمند و علاقه‌مند به موضوع مورد نظر شما و یا در شهر و کشور مورد نظر شما و ارائه قیمت‌های کاملاً رقابتی از اولویت‌های فالووران محسوب می‌شود.

فالووران با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با به کارگیری نهایت توان در تعاملات خود با تأمین‌کنندگان، می‌کوشد امکان ارائه ارزان‌ترین قیمت و بهترین خدمات را فراهم آورد. همچنین سایتهای بیشماری وجود دارد که در زمینه فروش فالوور فعالیت میکنند. فالووران در راستای احترام به اعتماد مشتریان خود در ارائه فالوور ایرانی فاکتورهایی از قبیل فعال بودن، هدفمندی، علاقه‌مندی به موضوعات منتشر شده توسط شما و … را در نظر میگیرد.

خرید دنبال کننده ایرانی چه ارزشی دارد؟

اگر می‌خواهید تعداد فالوور هایتان افزایش یابد و بتوانید پوز دهید بهترین راه خرید فالوور ایرانی است که گاهی فالوور فعال و واقعی اینستاگرام هم جذب می‌شود که می‌توانید به سود کلانی برسید.

باید به این نکات دقت داشته باشید، یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش فالوور اینستاگرام داشتن تعداد زیادی فالوور می‌باشد تا صفحه شما به چشم بقیه با ارزش دیده شود. اگر صفحه شما دارای محصول فروشی باشد احتمال خرید وجود دارد. معمولا اولین نکته ای که در بازدید از یک صفحه مورد توجه بازدیدکننده قرار میگیرد، تعداد فالوورهای صفحه است. حال اگر بازدید کننده بخواهد نگاهی به فالوورهای شما بیندازد، متوجه تعدادی فالوور با اسامی نامربوط و متعلق به کشورهای مختلف می‌شود که نتیجه‌ای جز تردید را به همراه ندارد. اما اگر فالوورهای شما ایرانی باشد نه تنها بازدیدکننده تردید نمی‌کند، بلکه میتواند باعث جذب فالوورهای بیشتری شود.

تفاوت فالوور ۱۰۰% واقعی، نیمه واقعی و فیک + بررسی دقیق هر کدام!

برای متوجه شدن تفاوت هر یک باهم، بهتر است تا ویژگی های هر یک را مورد بررسی قرار دهیم:

فالوور فیک

  • فعالیت: این فالوورها به فالوور روح یا مرده نیز معروف اند. چرا که هیچ فعالیتی در پیج شما ندارند و فقط باعث کاهش نرخ مشارکت کلی مجموع فالوورهای شما خواهند شد.
  • پایداری: فالوورهای غیر فعال و بی کیفیت که احتمال بسته شدن اکانت هر یک بسیار بالاست. در نتیجه در صورت استفاده از آنها پیج شما دچار ریزش فالوور خواهد شد.
  • کیفیت پروفایل (نام، عکس و ID): نام های ناتعارف و عجق وجق! عکس ندارند یا در صورت داشتن از عکس افراد دیگر یا نامرتبط استفاده میکنند!

فالوور نیمه واقعی

  • از نظر فعالیت: این نوع فالوورها نیز فرق آنچنانی با فالوور فیک ندارند و باعث کاهش نرخ تعامل مجموع فالوورها و در نتیجه افت رتبه پیج شما خواهند شد.
  • از نظر پایداری: به دلیل کیفیت پایینی که اکانت ها دارند پس از مدتی اینستاگرام آنها را حذف میکند و در نتیجه پیج شما دچار ریزش ناگهانی فالوور خواهد شد.
  • کیفیت پروفایل (نام، عکس و ID): در بهترین حالت کمی از نوع فالوور فیک بهتر می باشد.

فالوور ۱۰۰% واقعی

  • از نظر فعالیت: این فالوور ها را یک شخص حقیقی مدیریت می کند و احتمال فعالیت آنها بسیار بالاست. آنها تعامل بسیار عالی با پست ها و استوری های شما ایجاد میکنند.
  • از نظر پایداری: اکانت هایی که در این نوع فالوور واقعی و لایکزن شما را فالو میکنند، همگی چند سال هست که دارای فعالیت می باشند و از سمت اینستا وریفای شده اند.
  • کیفیت پروفایل (نام، عکس و ID): به دلیل واقعی بودن اکانت ها تمام فالوور های این دسته دارای Name و ID و Bio با کیفیت و حقیقی هستند.اشخاص حقیقی که دارای عکس های بسیار با کیفیتی هستند.

☘ در رابطه با فالوور واقعی:  جدا از مسئله واقعی بودن این اکانتها، به دلیل دریافت کارمزد از فالووران آنها موظف به نگه داری اکانتها در بالا ترین کیفیت و عکس ممکن هستد.

یکی از مهم ترین مواردی که برای خرید فالوور لایک زن و واقعی اینستاگرام باید در نظر گرفته شود، غیر فعال نبودن آن هاست ! بسیاری از سایت های متفرقه فروش فالوور ، تعرفه های خود را که فالوور های ربات و غیرفعال می باشند ، تحت عنوان “خرید فالوور واقعی” در اختیار کاربران قرار می دهند!

همانطور که میدانیم فالوور غیرفعال (به اصطلاح به آن فالوور روح نیز گفته میشود) نرخ تعامل پست ها را به شدت کاهش می دهد. ولی ما در سایت ما به شما ضمانت فالور لایک زن و واقعی و فعال را می دهیم.

دکمه بازگشت به بالا