استان ها

تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری ترندونی استان چهارمحال وبختیاری ،سردار پاکپور” فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به کارنامه درخشان این یگان در دوران دفاع مقدس و مأموریت های تأمین امنیت پایدار در مرزهای شمالغرب، جنوب غرب و جنوب شرق، مسایل روز را تشریح کرد.

سردار پاکپور، تصریح کرد: دوران تنظیم نظم جهانی توسط یکی دو قدرت یا با اراده آمریکایی ها به پایان آمده و بازیگران دیگری در منطقه و جهان نقش ایفا می کنند.

وی، با اشاره به عملیات طوفان الاقصی در غزه، ادامه داد: ابهت و هیمنه رژیم صهیونیستی با عملیات نیروهای مقاومت فلسطینی کاملاً فروریخت.

سردار پاکپور در ادامه با یادآوری رشادت و ایثارگری های رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری، گفت: تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام منشأ خیلی از پیروزی ها و ایثارگری ها برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

در این مراسم با تکریم از خدمات ارزشمند سردار حمید محمدی در مسئولیت فرماندهی تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام، سردار حجت الله صالح نژاد به عنوان فرمانده جدید این یگان معرفی شد.

دکمه بازگشت به بالا