اقتصادی

پیشرفت ۳۲ درصدی لایروبی آبراه خورموسی بندرامام

ترندونی/ خوزستان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بندر و دریانوردی در جریان اجرای طرح های عمرانی از بندر امامه بازدید کردند.

علی اکبر صفایی در دومین روز از بازدیدهای خود از روند اجرای پروژه های در دست اجرا در بندر امام خمینی (ره)، اجرای طرح های سرمایه گذاری در محوطه ها و محوطه های بندری بازدید کرد.

به گزارش ترندونی، وی به همراه اعضای هیات عامل و مدیریت کل سازمان از ساخت پالایشگاه، پالایش و بسته بندی روغن های خوراکی، سیلوهای ذخیره غلات، پروژه های اورهال اسکله 11 و 12، لایروبی کانال خور موسی و تعمیر 27 اسکله. و 34 نفر از بندر امام خمینی بازدید کردند.

در مجموع 28 هزار میلیارد تومان وام پروژه های عمرانی بندر خمین با بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی است که قرار است برخی از این پروژه ها تا سال 1389 تکمیل و به بهره برداری برسد. سال ها.

این پروژه ها شرایط بسیار بهتر و بهتری را برای تردد در بندر امام خمینی (ره) ایجاد می کند و باعث کاهش ترافیک در جاده کمربندی می شود.

امروز معاونت طرح فرآوری دانه های روغنی و خوراک دام و طیور که پیشرفت آن 4 درصد است و انبارهای چهاربخشی ذخیره غلات با سرمایه گذاری بخش خصوصی 5000 متر مربع 60 میلیارد تومان است. ریال ساخته شده در ساختمان جدید. و افزایش بهره وری. ، ملاقات کرد.

پروژه 3000 میلیارد ریالی پالایشگاه روغن خوراکی و تولید خوراک دام و طیور در حال انجام است. کارخانه پالایش، پالایش و بسته بندی روغن خوراکی یکی از طرح های عمرانی و سرمایه گذاری بندر امام خمینی (ره) است که با اشتغال 150 نفر در حال اجرا و تکمیل است.

به گزارش ترندونی، پروژه سیلو ذخیره غلات بندر امام خمینی (ره) با پیشرفت فیزیکی 60 درصدی منجر به راه اندازی سیلوهای 100 هزار تنی با ظرفیت 250 نفر می شود. .

بازدید از عملیات لایروبی آبراه استراتژیک خورموسی از دیگر برنامه های سفر صفایی به بندراما بود. اعتبار این طرح حدود 4200 میلیارد ریال است که موجب ارتقای ایمنی و تسهیل حمل و نقل شناورهای با تناژ بسیار بزرگ در آبراه خورموسی و واردات کالاهای اساسی می شود.

لایروبی کانال خورموسی 32 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 3 میلیون هزینه در نظر گرفته شده است. و 400 هزار کار لایروبی مکعبی

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی همچنین از پروژه تعمیرات اساسی 4 تا 24 اسکله مجتمع بندری امام خمینی (ره) با اعتبار 541 میلیارد یورو بازدید کرد. تفرجگاه ها

تعمیرات اساسی اسکله های 27 و 34 با 85 درصد پیشرفت فیزیکی روند اجرایی بسیار خوبی دارد. افزایش ظرفیت باربری اسکله ها از 40000 تن به 80000 تن، استفاده از پوشش محافظ ضد یون کلر و نصب تیر تقویت کننده در انتهای عرشه متصل به تونل از اهداف این طرح است. پروژه تعمیر اسکله 27 و 34.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا