عمومیکسب و کار ایرانی برتر

با انواع لایت باکس بیشتر آشنا شوید

بررسی انواع لایت باکس در دنیای قدرتمند تبلیغات

بررسی انواع لایت باکس با گارانتی سه ساله محصولات در صنعت تابلو سازی، دریچه ای تازه رو به دنیای تبلیغات بوده است. بعد از مدتی تابلوسازان و فعالان در حوزه تبلیغات دریافتند که برای ایجاد جذابیت بیشتر در محیط های مختلف، از خیابان های پر رفت و آمد تا پاساژها و مراکز خرید، می بایست رنگ و لعاب بیشتری به تابلوهای تبلیغاتی بدهند.

بخشی از مردم تازه شب ها برای گشت و گذار به خیابان ها می آیند و به خرید و تفریح می پردازند. به همین خاطر تابلوها در شب هم باید جذابیت روز را داشته باشند و به خوبی دیده شوند. نور تنها عنصری است که می تواند در تابلوسازی به جذاب شدن یک تابلو تبلیغاتی کمک کند. اگرچه در گذشته برای تابلوها، لامپ های مختلفی به منظور ایجاد نور در تابلو مغازه تعبیه می شد، اما این به تنهایی کافی نبود. زیرا دنیای تبلیغات به سمت و سویی می رفت که بیشتر از قبل به نور و دیده شدن، احتیاج داشت. جهت خرید بهترین تابلوهای لایت باکس با ارسال سراسر ایران از مجموعه تهران لایت باکس؛ با ما تماس بگیرید.

لایت باکس و محدوده بی حد و مرز آن

تابلو لایت باکس یک تابلو تبلیغاتی است که می توان با اهداف مختلف و در مکان های متفاوت آن را نصب کرد. شاید این ویژگی باعث شده است تا این تابلو در مقایسه با سایر تابلوها، جایگاه خاصی پیدا کند. یکی دیگر از دلایل متمایز کردن این تابلو از دیگر تابلوها، تنوع در ساخت تابلو لایت باکس است.

لایت باکس انواع متفاوتی دارد که متناسب با نوع تبلیغات و فضایی که می خواهیم لایت باکس را قرار دهیم می توانیم نوع آن را تعیین کنیم. از این رو واقعاً حد و مرزی برای استفاده از این تابلو نمی توان قائل شد. اگر تابلو لایت باکس را با یکی از تابلوها، مانند تابلو کامپوزیت مقایسه کنید، کاملاً متوجه این موضوع می شوید.

طراحی تابلو لایت باکس، متفاوت تر از دیگر تابلوها

از دیگر تفاوت هایی که تابلو لایت باکس نسبت به سایر تابلوها دارد، روند طراحی متفاوت آن است. تابلوهای لایت باکس مغازه که بر سردر آن نصب می شوند، شاید تا حدودی شبیه به بقیه تابلو مغازه ها و تابلو فروشگاه ها طراحی شود، اما در طراحی بقیه لایت باکس ها، تفاوت های زیادی وجود دارد.

لایت باکس هایی که مانند یک صفحه نمایشگر عمل می کنند، روند طراحی را دگرگون کرده اند. در این گونه لایت باکس ها باید تمام اهداف خود از تبلیغات را به صورت خلاصه اما جذاب و رنگارنگ به مردم بیان کنیم. در چنین شرایطی انتخاب همه عنصرهای طراحی سخت تر از قبل می شود. مهم ترین نکته در طراحی تابلو لایت باکس، توجه به ترکیب بندی تابلو است. نحوه قرار گرفتن عکس محصولات یا برند مشاغل مختلف و همین طور ویژگی های آنها باید به گونه ای باشد که در کمترین زمان بیننده متوجه همه چیز شود.

بررسی انواع لایت باکس با رویکرد تأثیر گذاری بر مخاطب

همان طور که گفتیم لایت باکس ها انواع مختلفی دارند که باعث می شود به راحتی در همه جا مورد استفاده قرار گیرند. طراحی و ساخت تابلو لایت باکس نیازمند دانش و تخصص و تجربه فراوان است. کیفیت ساخت تابلو لایت باکس در جذب مشتری موضوع مهمی است.

در بررسی انواع لایت باکس متوجه خواهید شد که این تابلو بیشتر از بقیه تابلوها بر مخاطب تأثیر می گذارد. علت آن هم جذابیت زیاد این تابلو است. مردم همیشه به تصاویر جذاب و نورانی نگاه بیشتری می اندازند و وقت بیشتری برای مطالعه متن ها می گذارند، به همین دلیل لایت باکس می تواند مردم را پای یک تابلو تبلیغاتی نگه دارد. در این بخش سعی داریم تا چند نمونه از لایت باکس هایی که استفاده زیادی از آنها می شود را بررسی کنیم و نکات جالبی از هرکدام از این تابلوها را به اشتراک بگذاریم.

لایت باکس آلومینیومی و تبلیغات

از تابلو لایت باکس آلومینیومی در مقایسه با دیگر لایت باکس ها استفاده بیشتری می شود. این تابلو با بدنه آلومینیومی که دارد دوام و عمر تابلو را افزایش می دهد. همچنین تابلو سبکی بوده و مصرف برق آن هم کم می باشد. قیمت لایت باکس آلومینیومی مناسب است و قدرت عمل بالایی در چاپ طراحی ها بر روی صفحات مختلف دارد. همچنین نوع صفحه ای که برای چاپ انتخاب می کنیم در نمایش تصاویر بسیار مهم است.

از آنجایی که آلومینیوم یک فلز سبک است، تابلو لایت باکس آلومینیومی را می توان در ابعاد بزرگ ساخت و نصب کرد. هرچه ابعاد یک تابلو تبلیغاتی بزرگ تر باشد، تأثیری که بر مخاطب می گذارد بیشتر است. معمولاً شرکت ها و کارخانه های بزرگ، وقتی می خواهند محصول جدیدی را وارد بازار کنند، باید ابتدا یک تبلیغات گسترده داشته باشند.

لایت باکس های آلومینیومی در ابعاد بزرگ برای این کار بسیار مناسب است. این تابلوها هم می توانند در فضاهای سرپوشیده مانند مراکز خرید و فروشگاه ها و حتی نمایشگاه های فصلی نصب شوند، و هم می توان آنها را در فضای باز مانند خیابان ها و پارک ها نصب کرد.

لایت باکس فریم لس، روشی نوین

زمانی که اولین نسل تابلوهای لایت باکس روانه بازار شد، بعد از مدتی نیاز به ایجاد تغییراتی در این تابلو احساس می شد. اگرچه تابلو لایت باکس آلومینیومی، تابلو تبلیغاتی خوبی بود اما گویا باید این تابلو اندکی با تغییرات روبرو می شد.

در دنیای عجیب بازاریابی و فروش، به نمایش گرهای بهتری نیاز داشتیم، صفحاتی که بدون دیده شدن قاب دورشان به خوبی تمامی آنچه هدف طراح تابلو بود را به مشتری نشان دهند. همین موضوع باعث شد تا قاب دور تابلو لایت باکس به کمترین ضخامت خود برسد و آن را تبدیل به لایت باکس فریم لس کند.

لایت باکس فریم لس طوری ساخته شده است که به راحتی می توان آن را به دیوار نصب کرد و یا به صورت آویز از سقف قرار داد.

لایت باکس ایستاده، ابزار جذاب تبلیغات

تابلو لایت باکس ایستاده از جمله تابلوهایی است که حضور آن در مراکز خرید باعث بهتر شدن فضا، خواهد شد. تمامی افرادی که قصد دارند تا با تبلیغات مفید، به فروش رویایی محصولاتشان دست پیدا کنند، حتماً از تابلو لایت باکس ایستاده استفاده می کنند، چرا که به خوبی از قدرت تأثیرگذاری آن آگاه هستند.

یکی از خاصیت های خوب لایت باکس ایستاده، این است که می توان صفحه چاپی آن را تعویض کرد، پس با خرید این تابلو در واقع با یک تیر دو نشان می زنید. هم یک تابلو تبلیغاتی خوب خواهید داشت و هم می توانید هر چند وقت یکبار موضوع تبلیغات خود را با تعویض طرح چاپ شده، تغییر دهید. به این ترتیب با یک تابلو می توانید با مشتری خود صحبت های طولانی داشته باشید!

لایت باکس دو طرفه (پرچمی)، نیاز هر برند

اگر صاحب یک رستوران، یک کافی شاپ یا هر کسب و کار دیگری هستید، درواقع شما یک برند دارید که باید در نگهداری و بقا آن بکوشید. داشتن لوگو برای هر کسب و کاری لازم است. به این دلیل که هویت شما را بین دیگر همکارانتان مشخص می کند.لایت باکس دوطرفه یا همان لایت باکس پرچمی یک تابلو خوب برای معرفی برند و لوگو است. این تابلو که معمولاً هم در ابعاد خیلی بزرگ ساخته نمی شود، به صورت عمودی بر دیوار مغازه نصب شده و معرف خوبی از مغازه تان می تواند باشد.

لایت باکس دو طرفه پرچمی به صورت دایره شکل یا چهار گوش هم ساخته می شود و در واقع می توان گفت یک تابلو تبلیغاتی، برای یادآوری شغل یا محصول شما به مشتری است. مثلاً تصور کنید در یک خیابان شلوغ در رفت و آمد هستید و یک محصول خوراکی در یک تابلو پرچمی بر دیوار بلندی نصب شده است، کوچکترین تماس چشمی شما با این تابلو آن محصول را در گوشه ذهن شما زنده نگه خواهد داشت.

حتماً از لایت باکس استفاده کنید

این روزها فضای کسب و کار بیشتر از هر وقت دیگر شبیه به میدان جنگ شده است که هرکس به دنبال پیروزی و گریز از شکست می باشد. به عنوان یک مغازه دار، صاحب یک رستوران و…. اگر نیاز به تابلو تبلیغاتی دارید، حتماً از لایت باکس استفاده کنید. همان طور که متوجه شدید تنوع لایت باکس زیاد است و دست شما را در انتخاب باز می گذارد. انتخاب چند لایت باکس و استفاده در محیط کاری، برای شما حتماً با نتایج مثبتی همراه خواهد بود.

منبع: تهران لایت باکس

دکمه بازگشت به بالا