حوادث و رویدادها

دو سانحه رانندگی در خواف، ۲ کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت

آفتاب‌‌نیوز :

یونس بهره‌مند گفت: در حادثه اول سرنشینان خودروی سواری پراید که سه خواهر بودند بر اثر واژگونی خودرو در مسیر جاده کلاته‌ها از توابع بخش مرکزی شهرستان خواف دچار سانحه می‌شوند که یکی از سرنشینان خودرو فوت می‌کند.

وی اظهار کرد: دو سرنشین دیگر این خودرو نیز مصدوم و به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف منتقل که پس از معاینات پزشکی و مداوای سرپایی ترخیص می‌شوند.

مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان خواف بیان کرد: در سانحه رانندگی دیگری که براثر برخورد یک دستگاه سواری پژو با یک دستگاه تریلر در مسیر مواصلاتی خواف به تایباد رخ داد یک نفر جان باخت و دو نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

وی ادامه داد این تصادف در حوالی منطقه دردوی اتفاق افتاد و به همین سبب مأموران اورژانس تایباد، مصدومان را به بیمارستان خاتم‌الانبیاء تایباد منتقل کردند.

بهره‌مند یادآور شد: متوفی این سانحه یک مرد از اهالی روستای سعادت‌آباد شهرستان رشتخوار بود.

شهرستان ۱۶۰ هزارنفری خواف، ۸۸۲ کیلومتر راه مواصلاتی دارد و در فاصله ۲۷۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد مرکز خراسان رضوی واقع است.

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا