برون مرزی

۹ آزمایشگاه دانشگاه آزاد دزفول در اختیار ۲۱۳ دانش‌آموز سمپاد

۹ آزمایشگاه دانشگاه آزاد دزفول در اختیار ۲۱۳ دانش‌آموز سمپاد

۲۱۳ دانش‌آموز سمپاد در هفتمین رویداد کارسوق مهندسی ژنتیک قطب استان خوزستان از ۹ آزمایشگاه دانشگاه آزاد دزفول استفاده کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفتمین کارسوق ملی مهندسی ژنتیک قطب خوزستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد.

کارسوق مهندسی ژنتیک یک کارگاه آموزشی و پژوهشی ویژه دانش‌آموزان دوره متوسطه اول مدارس سمپاد است که طی آن دانش‌آموزان با مفاهیم زیست‌فناوری و ارتباط آن با مهندسی ژنتیک آشنا می‌شوند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در حاشیه این مراسم به خبرنگار آنا گفت: با توجه به امکانات پژوهشی، آزمایشگاهی، آموزشی و رفاهی ویژه در واحد دزفول، این دانشگاه به‌عنوان مجری برگزاری هفتمین رویداد کارسوق مهندسی ژنتیک قطب خوزستان دانش‌آموزان سمپاد تعیین شد.

علی ارشادی افزود: در این کارسوق که ۲۱۳ دانش‌آموز دختر و پسر سمپاد از استان‌های خوزستان و بوشهر حضور داشتند به طور همزمان ۹ آزمایشگاه (۴ آزمایشگاه باکتری و ۵ آزمایشگاه ژنتیک مولکولی) دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

گروه تحریریه علوم بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای پیچیده جهانی. با استفاده از تحلیل‌های کیفی و دقیق، شما را در جریان تغییرات جهانی قرار می‌دهم. با روشی آمیخته از روش‌های روزمره و نظری، به شما مطالب جذابی درباره اتفاقات جهانی ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا