اقتصادی

اجرای پروژه اتصال فیبر نوری یک فرمانداری و ۳۳ بخشداری در خوزستان

ترندونی/خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان و عضو کمیته فناوری اطلاعات ستاد اجرایی انتخابات خوزستان گفت: در راستای پایداری هرچه بیشتر ارتباطات اینترنتی و ارتقای کیفیت برای برگزاری انتخابات پیش رو، پروژه حفاری کابل‌کشی و اتصال به فیبر نوری یک فرمانداری و ۳۳ بخشداری شهرهای خوزستان اجرایی و عملیاتی شد.

رحیم فلاح زاده در گفت و گو با ترندونی اظهار کرد: به دنبال تفاهم‌نامه شرکت مخابرات ایران با وزارت کشور در خصوص مشارکت حداکثری شرکت مخابرات در برگزاری انتخابات الکترونیکی و تاکید استاندار خوزستان، مخابرات منطقه خوزستان آمادگی ۱۰۰ درصدی خود را برای برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام می کند.

وی با اشاره به تمهیدات و اتخاذ تدابیر لازم و استفاده از همه امکانات و ظرفیت‌های مخابرات منطقه خوزستان افزود: تمام حوزه‌های ارتباطی از جمله فیبر نوری، همراه اول، تلفن ثابت و … در راستای پایداری ارتباطات مخابراتی جهت برگزاری هر چه با شکوه‌تر انتخابات به کار گرفته می‌شود.

فلاح زاده گفت: در راستای توسعه، ارتقا و ایجاد زیرساخت‌های موثر ارتباطی برای ارائه سرویس‌های مختلف و نوین مخابراتی و آماده‌سازی حوزه‌ها برای اجرای انتخابات نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۱۱ اسفندماه سال جاری و ارتقای کیفیت عملکرد و بهینه سازی منابع، حفاری و کابل‌کشی و اتصال به فیبر نوری فرمانداری شهر صیدون و بخشداری‌های شهرهای بندرامام، زیدون، مرکزی بهبهان، مینوشهر،‌ چغامیش، سردشت، بستان، الوار گرمسیری، زهره، نیسان، فتح المبین شوش، حتی، جایزان، اروندکنار، جولکی، سوسن، مرکزی ایذه، گلگیر، عرب حسن، اعلا، میداوود، ویس، غیزانیه، شاوور، مرکزی کارون، ابوالفارس، رود زرد، قلعه تل، آبژدان، سلطان آباد، دارخوین و خنافره اجرا شد.

وی با اشاره به اهمیت پایداری ارتباطات در روز انتخابات افزود: با همت و تلاش شبانه‌روزی همکارانم در مخابرات منطقه خوزستان، عملیات اجرای پروژه اتصال این ۳۴ نقطه به شبکه فیبر نوری اجرا و پیوستگی و اتصال آن ها به فیبر نوری عملیاتی و تحویل داده شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار کرد: با توجه به پوشش ۱۰۰ درصدی ارتباطات در حوزه‌های منتخب سیار و ثابت در شهرستان آبادان، این شهرستان جزو ۴ شهرستان کشوری است که تمام مراحل انتخابات در آن به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا