سلامت و دانشکسب و کار ایرانی برتر

نحوه استفاده از کرم مراقب پا

همه ما این جمله که پا قلب دوم است را بارها و بارها شنیده‌ایم. از آن‌جایی که رسیدگی به پاها و مراقبت از آن‌ها نقش مهمی در سلامت بدن دارد باید همواره حواس‌تان به این قسمت از بدن باشد. پای اکثر افراد برای ساعت‌های طولانی داخل کفش و جوراب قرار دارد و بعد از در آوردن از کفش فقط به شستن آن‌ها بسنده می‌کنیم و کاری به پینه و ترک‌های ایجاد شده نداریم. افرادی که ترک‌ پای آن‌ها عمیق و شدید شده باشد، معمولا درد زیادی در ناحیه کف پا احساس می‌کنند و این درد هنگام برخورد به فرش و پتو افزایش پیدا می‌کند.

کرم پا ویتابلا | سلامتی و زندگی عالی

یکی از درمان‌های تاثیرگذار برای ترک‌های کف پا، کرم ترک پا است. این کرم‌ها علاوه بر اینکه برای افرادی که دارای ترک پوستی هستند مناسب است، برای جلوگیری از ایجاد ترک نیز کاربرد دارد. پس اگر شما هم جزء افرادی هستید که پوست‌تان خشک است و ساعت‌های طولانی سر پا می‌ایستید، باید استفاده از کرم ترک پا را در روتین روزانه مراقبت از پوست خود قرار دهید. این نکته را مد نظر قرار دهید که مراقبت از پوست فقط مخصوص پوست صورت نیست و شما باید به سلامت پوست خود در تمام قسمت ‌های بدن توجه کنید.

چرا کف پا ترک می‌خورد؟

دلایل متعدد و مختلفی وجود دارد که باعث ایجاد خشکی و ترک روی پوست و کف پاها می‌شود. کف پاها قسمتی از بدن است که دارای کم‌ترین میزان سلول‌های چربی است و به همین دلیل با به هم خوردن تعادل رطوبت و چربی، به سرعت ترک‌خورده و زبر می‌شود.  قیمت کرم مراقبت پا ویتابلا بسیار مناسب است.

از دیگر دلایل ایجاد ترک، می‌توان به این موضوع که تمام وزن بدن روی کف پا قرار دارم هم اشاره کرد. پوست ترک‌خورده نرمی و لطافت خود را از دست می‌دهد و ظاهر زیبایی ندارد. این ترک‌ها اگر به دلیل خشکی زیاد باشد می‌توان با درد و خونریزی همراه باشد و در شرایط بدتر سبب ایجاد مشکلات حرکتی شود.

از جمله عوامل مهم تاثیرگذار بر ترک پاک می‌توان به بیماری‌های خاص، استفاده از برخی داروها، قلیایی شدن پوست، قرار گرفتن در معرض سرما، یائسگی، پابرهنه راه رفتن، ایستادن طولانی‌مدت، اضافه وزن، پوشیدن طولانی‌مدت کفش و قرار گرفتن در معرض خشکی و رطوبت خیلی زیاد اشاره کرد. خیلی از افراد برای درمان ترک کف پا از سنگ پا استفاده می‌کنند که کار عاقلانه و درستی نیست. در ادامه روش صحیح درمان ترک کف پا را به شما آموزش می‌دهیم.

راه‌های جلوگیری از ایجاد ترک پاشنه پا

با مراقبت از پاها و رعایت روتین منظم پوستی می‌توانید پاهایی سالم و زیبا داشته باشید و مطمئن شوید که هرگز دچار ترک پاشنه پا نمی‌شوید. اگر شاغل هستید و برای مدت طولانی پاهایتان داخل کفش قرار دارد باید هر شب پاها را بشویید تا تمام آلودگی‌ها و عرق‌های آن از بین برود. استفاده از کرم مخصوص ترک پا نیز نقش مهمی در جلوگیری از خشکی و ترک دارد.

بعد از شستن پاها مقداری کرم به پاشنه پا بزنید و از یک جفت جوراب نخی استفاده کنید. با انجام این کارها خیلی زود مشکی خشکی و ترک پاشنه پاهایتان حل خواهد شد و زیبایی به پوست پاها بازمی‌گردد. کرم‌های مخصوص ترک پا حاوی مواد نرم‌کننده، مرطوب‌کننده و التیام‌بخش هستند و با چند بار استفاده تاثیر خود را می‌گذارند.

فرمولاسوین این محصولات به گونه‌ای است که دارای خاصیت درمانی و مراقبتی هستند و علاوه بر درمان مشکلات فعلی از ایجاد خشکی و ترک جدید هم جلوگیری می‌کنند.کرم‌های مخصوص ترک کف پا به شکل نیمه چرب و روغنی هستند و با نفوذ به عمق ترک‌ها، آن‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن درمان می‌کنند.

این کرم‌ها از قدرت پاک‌کنندگی بسیار بالایی برخوردار هستند و علاوه بر درمان ترک‌ها از بروز مجدد آن‌ها نیز جلوگیری می‌کنند. کرم‌های باکیفیت برای ترک پا دارای یکسری ویژگی‌ها هستند و حتما باید هنگام خرید به آن‌ها توجه کنید. خواص کرم جوانه گندم ویتابلا جلوگیری از بروز چین و چروک، به تعویق انداختن پیری پوست و افزایش نرمی و لطافت میباشد.

از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به قدرت پوشانندگی بالا، رطوبت رسانی عمیق، جذب بالا و دارا بودن ترکیبات آنتی‌باکتریال اشاره کرد. برای داشتن پاهای نرم و لطیف سعی کنید پوست پاها را به خوبی لایه‌برداری کنید و سلول‌های مرده را از روی آن جدا کنید.

مواد تشکیل‌دهنده یک کرم ترک پا خوب باید شامل آلانتونین، گلیسیرین، روغن جوجوبا، روغن درخت چای، سالیسیلیک‌اسید، شی باتر، لانولین و آلفا هیدروکسی اسیدها باشد که تمام آن‌ها برای داشتن پوست سالم و شاداب ضروری هستند.

در این مقاله در مورد ترک پا، علل ایحاد آن و روش‌های درمانی موثر صحبت کردیم. ترک پا نه تنها ظاهر پوست را خراب می‌کند بلکه گاهی اوقات با درد و عفونت‌های پوستی نیز همراه است. همان‌طور که متوجه شدید بهتر درمان برای ترک‌های ایجاد شده روی پاشنه پا، استفاده از کرم مناسب است. در حال حاضر به دلیل وجود انواع و اقسام برندها و محصولات مختلف، کرم‌های ترک پا متنوعی در بازار وجود دارد.

در ادامه به معرفی تعدادی از کرم‌های پرکاربرد و باکیفیت که به درمان و بهبود ترک‌های پاشنه پا کمک می‌کنند می‌پردازیم. تمام این محصولات در فروشگاه اینترنتی ریحا موجود هستند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید آن‌ها را در اختیار داشته باشید.

با استفاده مداوم از این محصولات در مدت زمان کوتاهی وضعیت پاهایتان بهبود پیدا می‌کند و از داشتن پاهای نرم و لطیف لذت می‌برید. اگر نظر و تجربه خاصی در رابطه با استفاده از این محصولات دارید ممنون می‌شویم تا آن را با ما و دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

1-کرم رفع ترک پا دافی

پاها یکی از مهم‌ترین قسمت‌های بدن هستند که در اثر پوشیدن زیاد کفش، وزن زیاد و خشکی بیش از حد پوست دچار آسیب و ترک خوردگی می‌شوند. قسمت پایین بدن و مخصوصا پاها نقش مهمی در گردش خون دارند و اختلال در عملکرد آن‌ها می‌تواند کل بدن را با مشکل مواجه کند.

ایجاد ترک و شیار روی سطح پا، شرایط را برای ورود آلودگی و باکتری فراهم می‌کند و سبب ایجاد مشکلات جدی برای بدن می‌شود. از این رو مراقبت از پوست پا بسیار با اهمیت است. این محافظت با استفاده از کرم‌های ضدترک مناسب پا ایجاد می‌شود و شما را از مشکلات جدی‌تر در امان نگه می‌دارد.

یکی از محصولاتی که سبب درمان و جلوگیری از ایجاد ترک پاشنه پا می‌شود، کرم رفع ترک پا دافی است. این کرم از مواد کاملا طبیعی مانند موم عسل و روغن شی‌باتر تهیه شده است و بعد از استفاده احساس نرمی و لطافت را به پاهای شما باز می‌گرداند.

از مهم‌ترین ویژگی‌ها و خواص این کرم ترک پا می‌توان به مقابله با خشکی و اگزما پوستی، تغذیه سلول‌های پوستی، ترمیم سلول‌های آسیب‌دیده، تامین رطوبت و از بین بردن خشکی و زبری کف پا اشاره کرد. این محصول کاملا ایرانی است و هدف از ساخت آن نرم و لطیف کردن پوست پاها است. استفاده از این کرم به تمام افرادی که از خشکی و ترک‌های پوستی رنج می‌برند توصیه می‌شود.

2-کرم ضدترک پا مدل اینستانت ریسالت ریپر کامان

گاهی اوقات در اثر عوامل مختلف کف پاها ترک می‌خورد و شما را با مشکلات پوستی متعددی روبرو می‌کند. در این شرایط تنها راهی که پیش روی شما قرار دارد استفاده از کرم‌های ترک پا است. این کرم‌ها به عمق لایه‌های پوست نفوذ می‌کنند و با تقویت این لایه‌ها ترک‌ها را بهبود می‌بخشند. کرم ضدترک پا مدل اینستانت ریسالت ریپر کامان، حاوی موم عسل و روغن شی‌باتر است و بعد از استفاده پاهای شما را نرم، لطیف و باطراوت می‌کند.

ترکیبات موجود در این کرم ضدترک خاصیت لایه‌برداری ملایمی دارد و بعد از استفاده تمام سلول‌های مرده و پوسته‌های اضافی را از بین می‌برد. با استفاده مداوم از این محصول مواد مغذی و مورد نیاز پوست به خوبی تامین می‌شود و پوست‌تان کاملا لطیف و روشن می‌شود.

3-کرم ترک پا هیل بالم درماتیپیک

ترک پا یک مشکل رایج پوستی و در بعضی افراد بیشتر اتفاق می‌افتد. این عارضه دلایل متعددی دارد و از جمله آن‌ها می‌توان به وزن زیاد، خشکی زیاد پوست، عدم چرب کردن پوست و کم‌آبی بدن اشاره کرد. کرم ترک پا یک محصول فوق‌العاده قدرتمند است و نقش مهمی در بهبود ترک‌های پوستی دارد.

کرم ترک پا هیل بالم درماتیپیک یک نوع کرم مناسب ترک‌های پوستی است و نقش مهمی در بهبود وضعیت پوست دارد. این کرم مناسب برای افرادی است که کف پاهایشان خشک و ترک خورده است و پوسته‌های اضافی و سلول‌های مرده دارد.

این محصول لایه‌های زیرین پوست را به خوبی آبرسانی و مرطوب می‌کند و قدرت جذب سریع و بالایی دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های کرم ترک پا هیل بالم درماتیپیک می‌توان به لایه‌برداری عمیق پوست، مرطوب‌‌کنندگی فوق‌العاده، بازسازی و ترمیم ترک‌های پوستی، از بین بردن خشکی و زبری پوست و نرم کردن پوست اشاره کرد. این محصول باکیفیت و پرکاربرد ایرانی است و در بسته‌بندی‌های 50 میلی‌لیتری عرضه می‌شود.

بهترین زمان برای زدن کرم ترک پا، شب‌ها و قبل از رفتن به تخت‌خواب است. بعد از ماساژ کرم روی قسمت‌های خشک و ترک خورده یک جفت جوراب نخی بپوشید و اجازه دهید کرم به خوبی جذب پوست شود. این مشاید تصور کنیم نواحی خشک پوست مثل پاشنه یا آرنج نیازی به مراقبت ندارند یا کرم مرطوب کننده صورت برای آنها کافیست. کرم ویتابلا دکتر بیز متشکل از روغن جوانه گندم، روغن آووکادو، روغن بادام شیرین، موم زنبور عسل، عصاره آلوئه ورا و ویتامین E می باشد.

اما اگر از این نواحی خشک به خوبی مراقبت نشود با ترک های عمیق، سوزش و حتی خونریزی مواجه می شوید. این قضیه در فصول سرد و شهر های دارای اقلیم خشک بیشتر بروز می کند. کرم مراقبت پا ویتابلا به دلیل فرمولاسیون غنی اش گزینه ای عالی برای بازگرداندن لطافت و نرمی به نواحی خشک پوست است. باتر شی و موم زنبور عسل استفاده شده در این محصول ترک های پوستی و خشکی را از بین می برند.

 

دکمه بازگشت به بالا