حوادث و رویدادها

هشدار دوباره سیل در ژاپن و دستور تخلیه برای صدها هزار نفر

در حالیکه کمتر از دو هفته از وقوع سیلاب‌های اخیر در مناطق غربی ژاپن می‌گذرد، بار دیگر با شدت گرفتن بارش‌ها و خطر وقوع سیل در استان «شیمانه»ی این کشور، مقامات محلی خواستار تخلیه ۳۷۰ هزار نفر از سکنه این استان شده‌اند.

به گزارش ترندونی به نقل از آناتولی، پس از بارندگی شدید و وقوع سیل در استان شیمانه در غرب ژاپن، مقامات این کشور به ۳۷۰ هزار نفر از ساکنان این استان توصیه کردند که خانه‌های خود را تخلیه کنند.

بر اساس اعلام مقامات محلی، ۲۰ منطقه از این استان تحت تاثیر بارش‌های جدید قرار گرفته‌ و ۱۵ مورد رانش زمین نیز در نقاط مختلف شهر «ایزومو» روی داده است.

بر اساس بیانیه شهرداری محلی، چهار منطقه شهر ایزومو به دلیل قطع دسترسی به بزرگراه‌ها ارتباط خود را با مرکز قطع کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

آژانس هواشناسی ژاپن نیز پس از تشدید بارش ها در استان شیمانه، هشدارهای خود مبنی بر ادامه رانش زمین و سیل را تکرار کرده و از ساکنان آن خواسته تا منطقه را ترک کنند.

گفتنی است بارش‌های رگباری در ژاپن موسوم به «tsuyu» به طور معمول از اواخر ماه مه تا اواسط ژوئیه (ماه جاری میلادی) ادامه دارد.

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا