ورزش و تندرستی

ثبت دومین شکست استقلال در روز درخشش مُنادی/ سایپا مطمئن!

پاساک بورنوس؛ امشب و در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ، استقلال در ورزشگاه آزادخی میزبان سایپا بود و از یک به صفر به تیم نارنجی باخت تا شکست دوم در لیگ بیستم را متحمل شود.

در دقیقه 5 اولین ضربه توسط شیخاس دیاباتهاس به سمت دروازه سایپا شلیک شد که از گوشه ای از کنار زمین به مهاجم ضربه زد و سرانجام به اوت رفت. یک دقیقه بعد سایپا دروازه استقلال را هدف گرفت اما ضربه این بازیکن اوت بود. در دقیقه 18 مهدی قائدی در مقابل محوطه جریمه یک ضد حمله سریع از استقلال دریافت کرد و ضربه فنی وی پس از واکنش خوب به اکبرمانادی برخورد کرد و پاسخ دیابات به مدافع سایپا برخورد کرد و به کرنر رفت. در دقیقه 35 مدافع سایپا و دروازه بان در کنترل توپ اشتباه کردند و دروازه تیم را به طور خطرناکی تهدید کردند. Kol Aliari و Manadi سعی کردند یک گل برای Diabate بدست بیاورند ، اما با وجود تمام کارهای سخت در جناح راست ، او نمی توانست حرکت خودش را کامل انجام بده. در دقیقهی 44 بازی هستیم که Mahdipouras از جناح چپ نفوذ میکنیم و دروازهبان رو هدف قرار میده ، Saipa خیلی به گل برتریش شكست. نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی و بدون گل به پایان رسید.

44

در نیمه دوم تیم سایپا آبی پوشان را غافلگیر کرد. Aliari یک پیشنهاد برای پیش افتاد چون یک توپ از جناح راست باعث شد Estoshlalo با دروازه بان حسین مالکی کاملاً تنها باشه و توپ رو دفع کنه. پس از این گل ، استقلال مورد حمله قرار گرفت و سایپا نگاه خود را به ضد حمله بست. قائدی در این نیمه چند شوت به سمت دروازه سایپا زد اما موقعیت های او بی فایده بود. بهترین موقعیت استقلال در این نیمه توسط قائدی به ثمر رسید. او از روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید و ضربه خوبی به درون توپ زد اما محمد حسین اکبرمنادی ، دروازه بان سایپا با واکنش خوب ضربه ایستگاهی را به کرنر فرستاد. در دقیقه 90 توسط فرشید اسماعیلی یک موقعیت خوب به استقلال داده شد که دوباره توسط دروازه بان سایپا مهار شد و توپ برگشتی را به گل نارنجی پوشان تبدیل نکرد. تیم سایپا با 16 امتیاز سومین پیروزی خود را جشن گرفت و استقلال شکست دوم را متحمل شد.

قاضی: یاسریس همرانگاس

کمک می کند: ایوب غلامزاده و محسن بابایی

کارت زرد: محمد دانشگر ، مهدی مهدی پور و محمد نادری از استقلال – محمد حسین اکبرمنادی ، رضا جعفری ، مهیار جباری ، مهرداد حیدری و حسین ماهینی از سایپا

ترکیب استقلال: محمداسشیداس مظاهریس ، محمداس حسیناس مرادمنداس ، محمداس دانشگراس ، محمداس نادری ، وریا غفوری ، مهدی مهدی پوراس ، مسعوداس ریگی (64-آرشاس رضاونداس) ، داریوشاس فوجیاییاناس (83-محمداس حجاساس)

مربی: محمود فکری

ترکیب “سایپا”: محمدحسین اکبرمنادی ، فریبرز گرامی ، رضا علیاری ، رضا جعفری (83-کمال الدین نیکوی) ، حسین کامیاب (68-مهیار جباری) ، مجید علیاری (81-مهرداد حیدری) ، حسین ماهینی ، حسین ملکی (81-محمد) سیداس ابوالفضلاس جلالی ، مهرداداس عبدی و محمداس صادقاس بارانی

مربی: ابراهیماس صادقی

دکمه بازگشت به بالا