ورزش و تندرستی

همواره اولویتم کمک به پرسپولیس است/ از اعتماد اعضای مجمع و وزیر ورزش و جوانان بسیار ممنونم

گفتگوی حسین خبیری با ترندونی

اولویت من همیشه کمک به پرسپولیس است/ از اعتماد اعضای مجمع و وزیر ورزش و جوانان کمال تشکر را دارم.

عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس گفت: من قبل از عضویت در هیات مدیره پرسپولیس را با افتخار دوست داشتم و تمام تلاشم را برای خدمت به این تیم انجام خواهم داد.

حسین خبیری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ترندونی گفت: من سال هاست که طرفدار پرسپولیس هستم و حالا که در این باشگاه به عنوان عضوی از هیئت مدیره کارم را شروع کرده ام، قبل از هر چیز خودم را هوادار این تیم می دانم و تمام تلاشم را با بقیه انجام خواهم داد. اعضا. گام های موثری برای رسیدن به اهداف پرسپولیس و هوادارانش برداریم. هر زمان و هر جا که آقای رضا درویش صلاح بداند با افتخار از پرسپولیس حمایت خواهم کرد.

وی درباره تاخیر در صدور حکم در مورد عضویتش در هیات مدیره پرسپولیس تاکید کرد: داستان خاصی نبود در این زمینه باید روند قانونی طی می شد که زمان بر بود. پرسپولیس که پیش از این وارد بورس شده و روند خصوصی سازی را آغاز کرده است، باید با طی مراحل قانونی به فعالیت خود ادامه دهد که زمان بر است. در کل خوشحالم که عضو باشگاه هستم. بدینوسیله از اعضای مجمع و حمید سجاد وزیر ورزش و جوانان تشکر می کنم که این فرصت را به من دادند تا دوباره در خدمت تیم عزیزم باشم.

عضو جدید هیات مدیره در واکنش به خبر سفرش به ترکیه برای مذاکره با بازیکن خارجی پرسپولیس گفت: وقتی خبر را شنیدم تعجب کردم چون اصلا به ترکیه نرفته ام و در تهران هستم. در هر صورت پرسپولیس تلاش قابل توجهی در نقل و انتقالات داشته است و بهترین فوتبالیست های ایرانی را آورده اند و در پرسپولیس هستند. در عین حال بهترین تیم پرسپولیس را بهترین کادر فنی هدایت می کند. البته تیم ملی بعد از جمع آوری مهاجم تقریبا کامل خواهد شد. من نه به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره، بلکه به عنوان یک دوست و هوادار به آقای درویش اطلاع می دهم که تمام تلاشم را برای رفع دغدغه های پرسپولیس و هواداران در هر زمان و مسئولانه انجام خواهم داد.

501

خبیری در پاسخ به نگرانی هواداران پرسپولیس از جذب مهاجم خارجی گفت: نظر هواداران همیشه محترم و مهم است. من معتقدم شکایات و خواسته های آنها صادقانه و از سر دلسوزی است. آقای درویش و همکارانش فصل نقل و انتقالات تابستانی را بسیار خوب شروع کردند و بازیکنان بسیار خوبی را به خدمت گرفتند و بهترین بازیکنان را برای پرسپولیس ایران برای فصل آینده آماده کردند. در حال حاضر تنها نگرانی جذب مهاجمان است که به دلایلی تا حدودی پیچیده شده است. البته تاکید می کنم پرسپولیس مهاجمان خوبی دارد اما با یک مهاجم خارجی باکیفیت که امیدوارم به زودی به جمع ما ملحق شود، این تیم شروع کامل و قدرتمندتری در فصل خواهد داشت.

خبیری هنگام شنیدن خبر زیارت اخیر یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این موضوع: حدود 2-3 هفته پیش زیارت من انجام شد. اولویت همه ما رسیدگی به دغدغه های پرسپولیس و باشگاه و تلاش ویژه برای راضی نگه داشتن هواداران است. رسیدگی به دغدغه های پرسپولیس در هر شرایطی در اولویت است. الان که به عضویت هیات مدیره درآمدم نه تنها رفت و آمد بلکه خواب هم ممنوع است و تا جایی که بتوانم تحت هر شرایطی اولویتم کمک به رفع مشکلات باشگاه عزیزم است.

خبرنگار: سامیه قدیری

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا