اقتصادی

زیرساخت‌های ارتباطی ‌برای‌ برگزاری انتخابات در خوزستان فراهم شده است

ترندونی/خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با اقدامات انجام شده، زیرساخت‌های مخابراتی برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در تمام شهرهای استان مهیا شده است.

رحیم فلاح زاده در گفت و گو با ترندونی اظهار کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌ها و بسترهای مخابراتی، برای پایداری ارتباطات از جمله شبکه تلفن ثابت، همراه، دیتا و همچنین شبکه فیبر نوری در شعب اخذ رای ثابت و سیار انجام شده است. 

وی با اشاره به اهمیت زیرساخت‌های مخابراتی در روند برگزاری انتخابات افزود: با توجه به لزوم استفاده از بستر زیرساخت مخابراتی در زمان برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی، تمامی عوامل اجرایی از جمله قسمت‌های فنی و پشتیبانی از قبل فرایند برگزاری انتخابات تا پایان آن در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند. 

فلاح زاده بیان کرد: با تلاش همکاران و برنامه‌ریزی واحدهای فنی و شبکه، تمامی زیرساخت‌های مخابراتی برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفندماه در استان خوزستان فراهم شده است و با تمهیدات صورت گرفته تمام شهرهای استان تحت پوشش شبکه دیتای مخابرات منطقه قرار دارند.

وی از تشکیل و استقرار اکیپ‌های فنی برای رفع هرگونه خرابی در صورت بروز مشکل در حوزه‌های انتخابیه در سراسر استان خبر داد و یادآور شد: آمادگی لازم برای رفع سریع مشکلات به منظور پایداری ارتباطات در روز انتخابات وجود دارد و وضعیت مخابراتی شهرستان‌های استان و حوزه‌های انتخابیه توسط مدیران و روسای مرتبط و اکیپ‌های فنی و عملیاتی از طریق مانیتورینگ به صورت لحظه‌ای رصد و پایش می‌شود. 

فلاح زاده با اشاره به آماده‌باش نیروهای مخابرات در مراکز روستایی و حضور در محل کار در زمان برگزاری انتخابات بیان کرد: ایمن‌سازی شبکه، افزایش پهنای باند و ظرفیت شبکه‌ها برای پاسخگویی به نیازهای انتخاباتی، تست پوشش دهی سامانه‌های مخابراتی در نقاط مختلف استان و سرویس‌های دستگاه‌های پاور تغذیه و برق و همچنین فراهم کردن شرایط لازم برای پوشش شعبه‌های اخذ رای اعم از شعبه‌های ثابت و سیار به شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی از جمله برنامه‌های دیگر مخابرات منطقه خوزستان بوده است.

به گزارش ترندونی، مدیر مخابرات منطقه خوزستان همچنین امروز ۱۰ اسفندماه با صدور پیامی از عموم هم استانی‌ها به ویژه همکاران و خانواده بزرگ عرصه ارتباطات و مخابرات برای حضور و شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

‌انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی و حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است و حضور حداکثری و هوشمندانه مردم در این صحنه ملی و سرنوشت‌ساز می‌تواند غبار یاس بر چهره استکبار و دشمنان قسم‌خورده ایران نشانده و قدرت جمهوری اسلامی ایران را در سطح جهان افزایش دهد.

در روز جمعه ۱۱ اسفندماه بار دیگر ثابت خواهیم کرد که ملت ما پای عهد خود با امام راحل و رهبر معظم انقلاب ایستاده است و به رغم همه مشکلات با امید به فردایی بهتر برای آبادی میهن ایران اسلامی در این انتخابات حضوری پرشور و هوشمندانه‌ای خواهیم داشت.

اینجانب از ملت و مردم شریف خوزستان به ویژه همکاران عرصه ارتباطات و مخابرات به همراه خانواده گرامی‌شان دعوت می‌کنم تا همچون گذشته با حضور پر شور خود و شرکت در این انتخابات بار دیگر حماسه‌ دشمن‌ شکنی را رقم بزنیم.

در پایان ضمن عرض خدا قوت و اعلام مراتب سپاس خود از تلاش‌های یکایک شما همکاران گرامی و متعهد در تامین زیرساخت‌ها و پوشش موثر ارتباطی، با امید و توکل به خداوند سبحان و همت شما عزیزان بتوانیم با ارائه ارتباطات مخابراتی امن و پایدار و همچنین با حضور خود در پای صندوق‌های رای این انتخابات را هر چه با شکوه‌تر برگزار کنیم.‌

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا