حوادث و رویدادها

سازهای ارکسترملی با هلال احمر کوک شد

به مناسب هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ارکسترملی ایران در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

 اشکان موسوی ، مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر کشور در این‌باره به ترندونی گفت:‌ صبح امروز و به مناسبت هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ارکستر ملی ایران با رهبری همایون رحیمیان در تالار وحدت به روی صحنه رفت و قطعاتی را اجرا کرد. 

وی با بیان اینکه در اجرای امروز ارکستر ملی، شماری از امدادگران، داوطلبان و پرسنل جمعیت هلال احمر حضور داشته و قطعاتی برای آنان نواخته شد، گفت: ارکسترملی ایران امروز با شعار صلح و بشردوستی به روی صحنه رفت و به اجرا پرداخت. 

موسوی با قدردانی از بنیاد رودکی، ارکسترملی ایران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و … برای همکاری با جمعیت هلال احمر کشورمان در برگزاری این مراسم گفت: موسیقی زبانی مشترک در میان مردم جهان است، همانطور که بشردوستی و صلح رفتار مشترک و موردپسند در میان مردم جهان است. پیام اجرای امروز‍، پیام صلح و بشردوستی به مردم جهان بود و من امیدوارم که هنر همواره در خدمت توسعه انسان‌دوستی و صلح در سراسر جهان باشد.

امسال جمعیت هلال احمر کشورمان وارد قرن دوم فعالیت خود شد و از این رو هفته هلال احمر از اهمیت ویژه‌ای برخودار است. همچنین هشتم ماه می مصادف با ١٨ اردیبهشت در تقویم جهانی به مناسبت روزجهانی صلیب سرخ و هلال احمر نامگذاری شده است.

سازهای ارکسترملی با هلال احمر کوک شد

سازهای ارکسترملی با هلال احمر کوک شد

سازهای ارکسترملی با هلال احمر کوک شد
اجرای ارکستر ملی برای هفته هلال احمر

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا