برون مرزی

واکنش حزب الله مناسب خواهد بود

به گزارش ترندونی به نقل از المیادین، هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان اعلام کرد: حمله امروز به جنوب لبنان بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی افزود: به طور حتم واکنشی در خور به حمله دشمن صهیونیست که بر اثر ان شماری از غیرنظامیان و کودکان شهید شدند در کار خواهد بود. واکنش در حد مطلوب و مناسب خواهد بود.

به گزارش آنلاین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بیان کرد: اگر برخی تصور می‌کنند که امکان تحقق اهداف ناکام مانده در جنگ ۲۰۰۶ وجود دارد، سخت در اشتباهند.

پیش از این نیز، یک منبع پارلمانی لبنان وابسته به حزب الله لبنان اعلام کرد که حمله‌های امروز رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن غیرنظامیان بدون پاسخ نخواهد ماند و واکنش سختی در کار خواهد بود.

این منبع گفت: هر حمله‌ای واکنش متقابل خواهد داشت و هر تهاجم گسترده به دنبال خود تهاجمی گسترده دارد و با هر تشدید تنشی مقابله به مثل خواهد شد.

منبع مذکور تاکید کرد: حزب الله همچنان در راستای منافع ملی و عدم تحقق خواست دشمن صهیونیست برای کشاندن آن به جنگ، عملیات خود را کنترل می‌کند اما به آن مفهوم نیست که در برابر حمله‌های آن دست بسته بماند و سکوت کند.

۳۱۰۳۱۰

گروه تحریریه علوم بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای پیچیده جهانی. با استفاده از تحلیل‌های کیفی و دقیق، شما را در جریان تغییرات جهانی قرار می‌دهم. با روشی آمیخته از روش‌های روزمره و نظری، به شما مطالب جذابی درباره اتفاقات جهانی ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا