ورزش و تندرستی

مقصر وضعیت چلسی در این فصل از دید لمپارد

سرمربی پیشین چلسی اظهار کرد مائوریسیو پوچتینو مقصر نتایج ضعیف این تیم در فصل جاری نیست.

به گزارش ترندونی، چلسی در حال حاضر در رده دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و شرایط خوبی در فصل جاری نداشته است. لمپارد سال ۲۰۱۹ هدایت چلسی را بر عهده گرفت و دوباره در مقطعی دیگر هدایت این تیم را عهده‌دار شد. 

فرانک لمپارد با اشاره به دلایل افت چلسی در این فصل گفت: زمانی که پوچتینو به چلسی آمد، باشگاه در حال افول بود. شما می‌توانستید هر مربی را انتخاب کنید. حتی پپ گواردیولا هم نمی‌توانست در این تیم موفق شود. حالا بعد از بازی با استون ویلا و منچسترسیتی که تیم توانست خوب ظاهر شود، امیدواری‌ها بیش‌تر شده است. همه چیز به ثبات مربوط می‌شود. پوچتینو اصلا تقصیری ندارد و من اطمینان دارم که او چلسی را خواهد ساخت اما هنوز راه زیادی در پیش است.

به گزارش اکسپرس او در ادامه صحبت‌هایش افزود: فکر می‌کنم پوچتینو آخرین کسی باشد که با توجه به شرایط فعلی چلسی مقصر است. او شهامت آن را داشت که قبول کند به چلسی بیاید و کارش را خوب انجام داده است. گاهی انتقاد از او منصفانه بوده اما باشگاه مشکل زیادی داشته است. او هر کاری که لازم بود انجام داده است.

چلسی بعد از نتایج کابوس واری که با پاتر به دست آورد تصمیم گرفت که این مربی باتجربه را از کار برکنار کند و فرانک لمپارد را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کند ولی این تغییر هم جواب نداد و اکنون این تیم با هدایت پوچتینو امیدی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان ندارد.

انتهای پیام

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا