اقتصادی

حل مسئله سهمیه‌بندی مواد اولیه واحدهای پایین‌دستی پتروشیمی تا دو ماه آتی

ترندونی / مرکزی وزیر معدن و تجارت گفت: قول می دهم موضوع سهمیه بندی مواد اولیه کلیه تأسیسات پتروشیمی بعدی تا دو ماه آینده حل شود.

سیدرضا فاطمی امین در سفر به استان مرکزی در سفر به استان مرکزی برای افتتاح واحد بافندگی پارس درسا در دلیجان که یک بخش پتروشیمی است ، اظهار داشت: خوشبختانه سرمایه گذاری هایی در صنعت پتروشیمی انجام شده است اما متأسفانه محصولات نیمه فرآوری شده است. “بخش صنعتی ، که هنوز در دهلی افتتاح می شود ، ارزش افزوده و اشتغال بیشتری ایجاد می کند و قیمت های بالاتری را برای محصولات پتروشیمی ایجاد می کند و رونق تولید را ایجاد می کند.

وی افزود: مشکلاتی در زمینه تامین مواد اولیه وجود دارد ، کالاها به اندازه کافی و با قیمت مناسب تولید نمی شوند و محدودیت هایی در بورس کالا وجود دارد ، بنابراین برنامه ویژه ای را برای کالاهای اساسی از جمله فولاد و پتروشیمی تنظیم کرده ایم. . “

وزیر صنعت ، معدن و تجارت تصریح کرد: به منظور تامین مواد اولیه به تولیدکننده این کارخانه قول دادم که موضوع سهمیه بندی کلیه مواد اولیه کارخانه های پتروشیمی تا دو ماه آینده حل شود.

فاطمی امین در مورد سیستم صدور مجوز گفت: “در مورد بررسی مجوز اصلی تا پایان امسال ، ما به همه تولیدکنندگان قول داده ایم که مجوزهای زیادی که ممکن است مورد نیاز باشد و حذف آنها زمان زیادی طول می کشد و سایر مراحل صدور مجوز نباید ایجاد هرگونه مشکل یا اختلاف برای سرمایه گذار یا تولید کننده. به دلیل تأخیر در وزارت سکوت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا