حوادث و رویدادها

آخرین خبرها از حادثه دلخراش جاده سبزوار- بردسکن

ترندونی/خراسان رضوی فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: کارشناسان پلیس‌راه دلیل بروز حادثه دلخراش جاده سبزوار- بردسکن را تجاوز به چپ سواری ۴۰۵ اعلام کردند.

سرهنگ حسین بیات مختاری در گفت و گو با ترندونی خاطرنشان کرد: ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه شب گذشته توسط مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تصادفی در محور سبزوار – بردسکن وقوع تصادف اعلام شد که بلافاصله گشت تصادفات و پلیس‌راه با همراهی نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد یک دستگاه اتوبوس با ۲۵ مسافر با یک دستگاه خودروی ۴۰۵ با چهار نفر سرنشین و یک دستگاه پراید به شدت با یکدیگر برخورد کرده‌اند که در این حادثه خودروی ۴۰۵ و اتوبوس دچار حریق شده‌اند.

سرهنگ بیات مختاری افزود: تمامی سرنشینان اتوبوس بلافاصله از اتوبوس خارج شدند ولی سرنشینان خودروی ۴۰۵ در داخل خودرو در اثر آتش‌سوزی جان خود را از دست می‌دهند و خودروی ۴۰۵ و اتوبوس به صورت کامل می‌سوزند.

عمده مصدومان سانحه دلخراش رانندگی جاده سبزوار ترخیص شدند

مدیر بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار در همین خصوص با ترندونی گفت: براثر تصادف مرگبار اتوبوس مسافربری و دو خودرو سواری پراید و پژو در ابتدایی مسیر سبزوار – بردسکن هشت مصدوم به بیمارستان امداد منتقل شدند که ۶ نفر آنها پس از ساعتی ترخیص شدند.

سید محمد میری، عنوان کرد: حال عمومی ۲ مصدوم دیگر این حادثه که تحت مراقبت‌های درمانی قرار دارند نیز مساعد است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار همچنین گفت: شب گذشته تصادف مرگبار اتوبوس مسافربری و دو خودرو سواری پراید و پژو در ابتدایی مسیر سبزوار – بردسکن چهار کشته و ۱۱ مصدوم برجای گذاشته بود.

دکتر عباس کافی با اشاره به جزئیات این حادثه افزود: این حادثه تلخ در کیلومتر یک محور سبزوار- بردسکن رخ داد که ۴ نفر از سرنشینان خودرو پژو براثر تروما و سوختگی در صحنه فوت شدند.

وی ادامه داد: براثر این تصادف ۱۱ نفر از مسافران اتوبوس که دارای ۲۵ مسافر بود مصدوم شدند که ۷ مصدوم توسط ۴ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به بیمارستان امداد منتقل شدند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تصریح کرد: یک نفر از مصدومان طبق گزارش کارشناسان اورژانس حاضر در صحنه به صورت شخصی به بیمارستان مراجعه و سه مصدوم درمان سرپایی انجام گرفته است.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار نیز گفت: حریق اتوبوس ناشی از این حادثه توسط آتش‌نشانان مهار و اطفا و اجساد جان‌باختگان حادثه از خودروی سواری خارج شدند.

محمد همتی افزود: در پی وقوع این حادثه برای ساعتی ترافیک سنگین در جاده سبزوار بردسکن گزارش شده بود.

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا