استان ها

ایران و کره جنوبی فینال جام ملت‌های آسیا را برگزار می‌کنند

سعید مراغه‌چیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ترندونی، در خصوص بازی مقابل ژاپن گفت: این دیدار دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه دوم ژاپن تیمی متفاوت نسبت به جام جهانی بود. ما نیمه اول بد بازی کردیم و از حریف می‌ترسیدیم. در نیمه دوم اما حریف به شدت نسبت به ما ترس پیدا کرد و به دنبال رسیدن بازی به وقت‌های اضافه بود.

وی افزود: ایران در نیمه دوم به خوبی بازی را بست و به حریف اجازه خودنمایی نداد و همه بازیکنان عالی بودند. در نیمه دوم هر کاری می‌خواستیم انجام دادیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد انتخاب بهترین بازیکن زمین اظهار داشت: رضاییان، محبی، سردار، قدوس و عزت اللهی در این بازی عالی بودند. هرچند به طور کلی تیم‌مان خوب بود. در طول جام البته می‌توانیم از پیرانوند، قایدی هم یاد کنیم. در مجموع قدوس درخشان تر از سایرین ظاهر شده است.

مراغه‌چیان در خصوص حریف ایران در مرحله نیمه نهایی عنوان کرد: اگر ازبکستان صعود می‌کرد، در نیمه نهایی یک دیدار فیزیکی می‌دیدیم اما مقابل قطر اینگونه نیست. اگر بازی ترکیبی بیشتری ببینیم و بازیکنان فعل خواستن را صرف کنند، می‌توانیم حریف را شکست دهیم. در همین بازی این مساله را در بازی محبی دیدیم که به عقب می‌آمد و به تیم می‌کرد.

وی در پایان درباره مدعیان قهرمانی گفت: کره جنوبی یک تیم عالی است و به نظرم قدرت بیشتری نسبت به ژاپن دارد. آن‌ها در بازی‌های خود نشان دادند سرسخت هستند. بازیکنان‌شان بسیار خوب همدیگر را پیدا می‌کنند. به نظرم ایران و کره به فینال می‌رسند و اگر بازی نیمه دوم مقابل ژاپن را انجام دهیم می‌توانیم قهرمان شویم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا