عمومی

کشف پوست یک قلاده یوزپلنگ آسیایی در مهدی‌شهر/ متهم دستگیر شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ عباس عرب صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه در پی گزارش‌های مبنی بر نگهداری پوست یک قلاده یوزپلنگ آسیایی در منزل شخصی در مهدی‌شهر موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: پس از اطلاع از صحت خبر هماهنگی‌های لازم با مقامات قضائی انجام ومنزل این شخص تحت نظر واقع شد.

وی ضمن بیان اینکه در بازرسی از منزل این قاچاقچی پوست یک پوست یوزپلنگ کشف شده است، افزود: ارزش پوست این یک قلاده یوزپلنگ آسیایی بنا به نظر کارشناسان امر بالغ بر دو میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز نیز کشف و ضبط شده است، ابراز داشت: در پی مشخص شدن ادله جرم این قاچاقچی پوست دستگیر شد.


عرب در ادامه تصریح کرد: متهم طی بازجویی به خرید و فروش پوست انواع حیوانات وحشی با همکاری شکارچیان غیر مجاز منطقه اعتراف کرد که با اظهارات وی پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد.

وی افزود: از همه شهروندان در خواست داریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و انجام شکار توسط شکارچیان غیرمجاز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند تا موضوع پیگیری و رسیدگی شود.

دکمه بازگشت به بالا