اقتصادی

مجلس تحقیق و تفحص از مالیات اپراتورها را کلید می‌زند

1400 رئیس کمیته فرهنگ و جمعیت کمیسیون تلفیق بودجه در پارلمان با اشاره به گام بزرگی از سوی پارلمان در مورد مسئله اپراتورهای دولت گفت: پارلمان در حال بررسی نتایج قسمت دولت و اپراتورها

به گزارش ترندونی ، سید احسان قاضی زاده هاشمی در واکنش به اظهارات وزیر ارتباطات مبنی بر تصویب بودجه مجلس برای درآمد دولت از اپراتورها ، افق سیما را در گفتگو با عیار گفت: جایی که آزاد شد.

1400 رئیس کمیته فرهنگ و جمعیت کمیسیون تلفیق بودجه به مجلس یادآوری کرد که دولت برخی از پیشنهادهای مجلس در مورد حجم نفت ، مالیات بر ارزش افزوده ، گمرک یا واردات خودرو را نپذیرفته است و مبالغ موجود در این اصلاحیه را تغییر داده است. حساب ، اما یکی از دولتها آن را تغییر نداد ، تعداد به سهم اپراتورهای دولت تعلق داشت.

وی افزود: “آنچه دولت و مجلس فکر می کنند اظهارات آقای آذری جهرمی نیست ، وی وزیر ، سند دولت و اساس است و هیئت دولت تصویب می کند بیانیه های برنامه است. سازمان بودجه

قاضی زاده هاشمی افزود: اگر تعداد آنها كم بود و آنها این موضوع را روشن كردند ، به این دلیل بود كه مجلس سازمان برنامه و بودجه را روشن كرده بود ، بنابراین وزیر ارتباطات باید مشكل خود را با سازمان برنامه و بودجه حل كند. برنامه و سازمان بودجه اظهارات کم این آقایان را کاملاً تأیید کرده اند و ما سند آن را داریم. رقم ارائه شده به عنوان بخشی از گزارش دولت از اپراتورها ، همان رقم پیشنهادی مجلس است که آنها تأیید کردند.

نماینده مردم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات وزیر ارتباطات مبنی بر اینکه مجلس می خواهد قیمت اینترنت را افزایش دهد ، گفت: “ما چنین موضوعی را از کجا مطرح کردیم؟ متأسفانه آنها پیام کاملاً نادرستی را به افکار عمومی و مردم.

وی ادامه داد: براساس مصوبه مجلس ، وزارت حمل و نقل حق افزایش قیمت یا جابجایی شاخص ها را ندارد بحث ما در مجلس در مورد سهم اپراتورها در دولت بود و هیچ ارتباطی با قیمت گذاری ندارد.

رئیس کمیته فرهنگ و جمعیت کمیسیون تلفیق بودجه 1400 در مجلس یازدهم گفت: بر این اساس ، مطمئناً نتایج و هزینه های پارلمانی اپراتورهای تحت مدیریت دولت را بررسی خواهیم کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا