اقتصادیکسب و کار ایرانی برتر

پنل پیامکی چیست و چطور به کسب و کارها کمک می کند؟

در مقاله ای که امروز قصد داریم برای شما مورد بررسی قرار دهیم می خواهیم بدانیم که پنل پیامکی چیست و چطور به کسب و کارها کمک می کند، اگر می خواهید اطلاعات خود را در این باره افزایش دهید پس ادامه ی مطالب را از دست ندهید چرا که خالی از لطف نیست.

حتما بارها و بارها برای شما پیش آمده که پیامک هایی را در خصوص تبلیغات مختلف دریافت کرده اید و شاید از خود پرسیده باشید که این پیامک ها از کجا و چگونه برای خط شما ارسال می شوند، به این دسته از اس ام اس ها پنل های پیامکی می گویند. اگر در این باره کنجکاوی دارید پس با ما همراه باشید چرا که پاسخ سوالات شما را در ادامه شرح داده ایم.

  • پنل پیامکی چیست؟

مسلما بسیاری از کاربران نمی دانند که پنل پیامکی چیست پس نمی توانند این موضوع را درک کنند که چه کمکی می تواند به کسب و کارها داشته باشد یا چگونه باعث رونق آن ها می شود پس بهتر است مختصر توضیحی راجع به آن داشته باشیم تا آن دسته از کاربرانی که در این باره اطلاعات کافی ندارند به خوبی با آن آشنا شوند.

پنل پیامکی به یک نوع نرم افزار گفته می شود که تحت وب است، این نرم افزار برای آن دسته از اشخاص مناسب می باشد که کسب و کار خاصی داشته و نمی توانند به خوبی با مشتریان در تعامل باشند از همین رو با استفاده از پنل های پیامکی ارتباط خود را با مشتریان موثرتر و قوی تر می کنند.

  • پنل پیامکی چگونه به کسب و کارها کمک می کند؟

از آن جایی که این شیوه ی تبلیغاتی در ده سال گذشته به یکی از محبوب ترین روش ها تبدیل شده است از همین رو می توان فهمید که از مزیت های زیادی برخوردار است، از جمله مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بر اساس میانگین به دست آمده چیزی حدود 95 درصد از افرادی که پیامک های تبلیغاتی را دریافت می کنند آن را می خوانند یعنی این که نسبت به آن بی اهمیت نیستند.
  • ترافیک در سایت پس از این که پیامک های تبلیغاتی ارسال شدند تا 21 درصد کاهش می یابد.
  • برخلاف دامنه و هاست که باید همیشه آن را خریداری کنید پنل پیامکی تنها یکبار خریداری شده و پس از آن تنها هزینه ی پیامک ها محاسبه خواهد شد.
  • در مدت زمان کوتاهی کسب و کار شما را به یک برند تبدیل می کند چرا که در یک لحظه می تواند کسب و کارتان را به افراد زیادی معرفی کند.
  • با استفاده از پنل پیامکی قادر خواهید بود فروش خود را تا چند برابر افزایش دهید، چرا که اگر محصول جدیدی به فروشگاه خود اضافه کنید به راحتی می توانید دیگران را از آن مطلع کنید این در حالیست که اگر تنها در سایت خود محصولات را بارگذاری کنید مشتریان نمی توانند از آن مطلع شوند در نتیجه به یک راه ارتباطی دیگر نیز نیاز است.
  • از دیگر راه هایی که پنل پیامکی می تواند به کسب و کارها کمک کند این است که با مشتریان موثر ارتباط برقرار کرده و اعتماد آن ها را جلب کرده، منظور از مشتریان موثر آن دسته از مشتریانی است که با کسب و کار مد نظر ارتباط دارند.
  • با استفاده از پنل های پیامکی حتی می توان نظرسنجی یا مسابقه برگزار کرد، با استفاده از نظرسنجی می توان فهمید که مشتریان تا چه حد از کسب و کار شما راضی هستند یا این که به چه محصولاتی بیشتر علاقه دارند.
  • پنل پیامکی چه قابلیت هایی دارد؟

شاید بسیاری از شما با خود فکر کند که تنها قابلیت پنل پیامکی این است که پیام ها را برای مخاطبان ارسال کند اما بهتر است بدانید که این ارسال پیامک می تواند بر اساس یکسری ویژگی های خاص باشد یعنی پنل را طوری تنظیم کرد که پیام ها برای عده ی خاصی ارسال شوند، از سری قابلیت های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • می تواند کسب و کار را به شکل ویژه ای به افراد بی شماری معرفی کند.
  • این امکان وجود دارد تا پیام ها به مخاطبان در منطقه ی خاصی ارسال شوند به شکلی که این کسب و کار در آن منطقه فروش بیشتری داشته باشد.
  • جالب است بدانید که پیامک های ارسالی را حتی می توان بر اساس سن و جنسیت ارسال کرد، این کار می تواند راهی برای رسیدن به فروش بیشتر باشد.
  • با استفاده از پنل پیامکی می توان به اصناف مختلفی که در ارتباط با کسب و کار شما هستند پیام های تبلیغاتی یا معرفی محصولات ارسال کنید.
  • پنل پیامکی چه مزیت هایی دارد؟

مزیت هایی که می توان برای پنل های پیامکی ذکر کرد به شرح زیر است:

  • از قابلیت گسترش سریع برخوردار است

منظور از قابلیت گسترش سریع این است که می توان در مدت زمان بسیار کوتاهی آن را به دست افراد زیادی رساند، یعنی به طور همزمان مخاطبانی که در یک منطقه ی جغرافیایی هستند از پیام مورد نظر مطلع می شوند.

  • پیامی هدفمند به شمار می آید

پنل های پیامکی را می توان به گونه ای تنظیم کرد که تنها به مشتریان خاصی ارسال شود و نه عامه ی مردم، با این کار نتیجه ی بهتری نیز دریافت می شود. جالب است بدانید که اگر یک پیام هدفمند ارسال شود حدود 95 درصد از مخاطبان آن را خوانده و واکنش مثبت نشان می دهند.

  • هزینه ی ناچیزی دارد

پنل پیامکی در واقع یکی از راه های تبلیغات ارائه خدمات یا فروش محصولات است که هزینه ی ناچیزی به همراه دارد، شما اگر بخواهید از هر روش تبلیغاتی دیگری استفاده کنید مجبور به پرداخت هرینه های هنگفت خواهید بود. از جمله این تبلیغات پر هزینه می توان به بروشور، بنرهای تبلیغاتی، تابلوهای روان، کارت ویزیت و… اشاره کرد.

از این که تا انتهای مقاله با ما همراه بودید سپاسگزاریم، هدف ما از ارائه مطالب فوق آشنایی هر چه بیشتر شما با موضوع مربوطه بود امیدواریم که رضایت مند بوده باشد.

دکمه بازگشت به بالا