برون مرزی

تداوم پس لرز‌ه‌های کرونا و برگزیت در انگلیس با خطر کمبود مواد غذایی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین ترندونی ، کمبود غذا در قفسه های مغازه های بریتانیایی به دلیل شرایط کار در کرونا و در دوران پس از انتخابات در این کشور در حالی که چند ماه قبل از کریسمس وجود داشت ، زنگ خطر را ایجاد کرد.

به گفته روزنامه ملی انگلیسی زبان ، این بدترین وضعیت در بریتانیا به دلیل کمبود عرضه به دلیل کمبود نیروی کار است و خرده فروشان را تحت تأثیر قرار داده است.

استیو مورلز ، رئیس یک فروشگاه زنجیره ای معروف در بریتانیا ، گفت که کمبود مواد غذایی در قفسه ها بدترین چیزی است که آنها در چند وقت اخیر به دلیل کمبود عرضه به دلیل کمبود کارمند داشته اند. مورلز به تایمز لندن گفت: “کاستی ها وحشتناک تر از همیشه است.”

این مشکلات تا حدی به دلیل قوانین انتخاباتی است که زندگی و کار شهروندان اتحادیه اروپا در بریتانیا را دشوارتر کرده است. علاوه بر این ، بسیاری از کارگران به دلیل اثرات ویروس کرونا مجبور به منزوی شدن شدند.

انجمن حمل و نقل جاده ای انگلیس همچنین اعلام کرد که در انگلیس نسبت به روزهای قبل از کرونا کمبود 100000 راننده کامیون وجود دارد. در همین حال ، دولت انگلیس تعداد ساعاتی را که رانندگان می توانند به طور موقت کار کنند ، برای بهبود وضعیت کاهش داده است.

ریچارد واکر ، مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای جزیره ، به خریداران انگلیسی هشدار داده است که اگر مشکلات زنجیره تامین تا ماه دسامبر ادامه یابد ، کریسمس امسال تحت تأثیر قرار می گیرد. به گفته این نشریه ، برخی از رستوران های انگلیسی فاقد مرغ هستند.

وزارت بهداشت انگلیس همچنین اعلام کرده است که تعداد آخرین بیماران مبتلا به بیماری کرونا قلب در انگلستان به 6،555،200 نفر رسیده است.

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا