ورزش و تندرستی

حکم رفع تعلیق میراسماعیلی از سوی دستگاه قضا اعلام شد

پس از حواشی که خردادماه سال جاری برای آرش میراسماعیلی رئیس وقت فدراسیون جودو رخ داد، طی حکمی از سوی سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، نصرالله پریچهره به عنوان سرپرست موقت فدراسیون جودو تا ابلاغ حکم قضائی میراسماعیلی منصوب شد و آرش میراسماعیلی به مدت کوتاهی از ریاست فدراسیون تعلیق شد تا از طریق دادگاه پیگیر رفع اتهامات وارده از سوی شاکی خصوصی شود.

این روند در کمتر از یک ماه پیگیری شد و در نهایت ۲۸ خردادماه سال جاری، میراسماعیلی با حضور در دادگاه و ارائه مستندات خود سرانجام با حکم قاضی تبرئه شد.

بر این اساس طبق دستور قضائی و نامه صادره خطاب به وزارت ورزش و جوانان از سوی دادگاه کارکنان دولت، تعلیق آرش میراسماعیلی از خدمت دولتی لغو و ادامه تعلیق وی از نظر دادگاه وجاهت قانونی ندارد، لذا مراتب جهت اقدام مقتضی اعلام می گردد.

حال باتوجه به اینکه حکم تعلیق میراسماعیلی طبق رای دادگاه برداشته شده و او دوباره می‌تواند به عنوان رئیس فدراسیون جودو فعالیت خود را آغاز کند، درواقع عدم تمکین از دستور قضایی منجر به ترک فعل و انفصال از خدمت برای مسوول مربوطه می باشد.

لازم به ذکر است، مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون جودو روز ۲۲ اسفندماه سال ۱۴۰۱ در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد و میراسماعیلی از میان 55 رأی ماخوذه با 54 رأی برای چهار سال رئیس فدراسیون جودو شد.

257 251

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا