عمومی

چطور ۱۱۰ سال عمر کنید؟

با سه دوست صمیمی ، مسواک زدن و خوابیدن هر روز ، شما صد ساله خواهید شد.

به گزارش ترندونی ، فرادید “با استفاده از مدل سازی ریاضی ، محققان دانشگاه واشنگتن پیش بینی کرده اند که تعداد افرادی که از 100 سال به بالا زندگی می کنند بین سالهای 2020 تا 2100 افزایش می یابد ، نشان می دهد که احتمال زندگی بالای 100 سال روزانه افزایش می یابد.

مایکل پرس ، نویسنده مقاله و دانشجوی دکترای دانشگاه واشنگتن می گوید: “به احتمال زیاد رکورد پیرترین مرد در این سن روی زمین شکسته می شود.”

سابقه قدیمی ترین مرد تا به امروز متعلق به جین کلمنت است. فرانسوی ، در سال 1997 ، در 122 سال و 1640 روز درگذشت. مطابق مطبوعات ، 687 chance احتمال وجود دارد که فرد قبل از 2100. به سن 1270 می رسد و 130 درصد احتمال دارد که تا سال 2100.

افزایش طول عمر انسان تحت تأثیر عوامل زیادی از جمله پیشرفت در علم پزشکی و زیست شناسی قرار گرفته است. در حقیقت ، آنقدر پیشرفت در زمینه زیست شناسی پیری انجام شده است که برخی از کارشناسان معتقدند ما بالاخره قادر خواهیم بود پیری را “درمان” کنیم.

اندرو استیل ، محقق و نویسنده کتاب Ageless: The New Science of Growing بدون افزایش سن می گوید: “من فکر می کنم اگر ما روی روند پیری تمرکز کنیم ، نه بر بیماری های خاص مربوط به شیوه زندگی.”

به عنوان مثال ، دانشمندان اکنون می خواهند بدانند چگونه “سلول های پیری” را هدف قرار دهند. سلول های پیر به جای تقسیم و تشکیل سلول های جدید ، می چرخند و مواد شیمیایی و مولکولی ترشح می کنند که عملکرد سلول های سالم را مختل می کند و پاسخ التهابی را تحریک می کند. با افزایش سن ، تعداد سلول های پیری افزایش می یابد ، اما مطالعات روی موش ها نشان می دهد که می توانیم این سلول ها را حذف کرده و طول عمر موش ها را افزایش دهیم.

استیل می گوید: “تصور افرادی که تا سال 2100 تا 2100 زندگی می کنند به هیچ وجه یک داستان علمی تخیلی در مورد آینده دور نیست.”

مطالعه دیگری که در ماه مه منتشر شد ، نشانگرهای بیولوژیکی پیری در خون انسان را مورد بررسی قرار داد و به این نتیجه رسید که افرادی که در محیطی بدون استرس و بدون بیماری زندگی می کنند ، می توانند تا 150 سال عمر کنند.

علاوه بر این ، افراد می توانند این کار را برای افزایش طول عمر انجام دهند.

2018 مطالعه ای از دانشگاه هاروارد نشان داد افرادی که از 50 عادت سالم ساده پیروی می کردند – خوردن غذای با کیفیت ، غذای سالم ، ورزش روزانه متوسط ​​و شدید به مدت حداقل 30 دقیقه ، حفظ وزن سالم ، اجتناب از الکل و سیگار کشیدن – عمر طولانی تری داشتند. تا 50 سال

مطالعات اخیر نشان می دهد که خوردن 25 وعده میوه و 30 وعده سبزیجات با مرگ و میر کمتر ارتباط دارد.

دن زونز روزنامه نگار می گوید تعدادی از عادات خاص به افرادی که در مناطق آبی – مناطق طولانی جهان زندگی می کنند – کمک کرده است که عمر خود را افزایش دهند. برای مثال ، حداقل 30 دوست صمیمی که می توانند از نظر احساسی از شما حمایت کنند ، روزانه پیاده روی کنند و 502 روز در هفته 202 دقیقه بخوابند ، به طول عمر این افراد کمک کرده است.

استیل می گوید: مسواک زدن و مسواک زدن دندان ها خطر بیماری های قلبی و فراموشی را کاهش می دهد. رعایت بهداشت دهان و دندان به خلاص شدن از شر التهابی که می تواند به سیستم ایمنی بدن شما آسیب برساند ، کمک می کند.

مطالعه دانشگاه واشنگتن با استفاده از داده های پایگاه بین المللی طول عمر انجام شد که افراد 110 ساله و بالاتر را در 132 کشور دنبال می کند.

منبع: CNBC

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا