ورزش و تندرستی

بالا و پایین جدول به‌هم رسیدند/ گل‌گهر در فکر انتقام

بالا و پایین جدول به‌هم رسیدند/ گل‌گهر در فکر انتقام

بازی‌های لیگ برتر فوتبال امشب پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ترندونی؛ به جز دیدار تیم فوتبال استقلال تهران برابر ذوب آهن اصفهان و تقابل مس رفسنجان روبروی پرسپولیس تهران، امشب دو دیدار دیگر از رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر برگزار خواهد شد که این دو بازی را با هم مرور می کنیم:

سپاهان اصفهان- صنعت نفت آبادان

شاگردان ژوزه مورایس  که با پیروزی برابر پرسپولیس سال 1401 را با صدرنشینی به پایان رساندند در دیداری خانگی برابر صنعت نفت آبادان به میدان می روند. سپاهانی ها در حالی برای دیدار در هفته بیست و چهارم به میدان می روند که پیش بینی می شود حریف قعرنشین این تیم که آخرین شانس هایش را برای بقا در لیگ برتر جستجو می کند، تیم ساده ای برای سپاهانی ها باشد و شاید خیلی ها از همین حالا سه امتیاز این بازی را به حساب اصفهانی ها واریز شده می بینند. در بازی رفت سپاهان با پیروزی 2 بر صفر در آبادان موفق شد با دست پر به اصفهان بازگردد. 

نساجی مازندران- گل‌گهر سیرجان

جدال نساجی و گل گهر، تقابل شمال و جنوب ایران در لیگ برتر محسوب می شود. گل گهری ها که حالا دیگر امیر قلعه نویی را روی نیمکت هدایت خود نمی بینند در دیداری خارج از خانه به مصاف شاگردان حمید مطهری می روند. نساجی در هفته قبل لیگ برتر در خانه برابر ذوب آهن با یک گل شکست خورد تا با باخت به استقبال نوروز برود. این در حالی است که سیرجانی ها در ثانیه های پایانی دیدار برابر استقلال اسیر اتفاقات عجیب و غریبی شدند و پیروزی یک بر صفر برابر شاگردان ساپینتو را با شکست عوض کردند. در بازی رفت نساجی با یک گل موفق شد تیم گل گهر را در خانه اش شکست دهد تا حالا یکی از انگیزه های سیرجانی ها در این رقابت انتقام از شاگردان حمید مطهری باشد. 

انتهای پیام//






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا