ورزش و تندرستی

این افراد نسبت به خوردن زیتون احتیاط کنند!

به گزارش ترندونی؛ زیتون را می توان هر روز به مقدار متوسط به عنوان یک میان وعده سالم مصرف کرد. مصرف یک تا دو وعده در روز یعنی حدود 5 عدد زیتون توصیه می‌شود.

اما مهمترین نکته درباره زیتون‌های تجاری است و اینکه زیتون‌های کنسرو شده به دلیل داشتن نمک زیاد باید با احتیاط به رژیم غذایی به خصوص برای بیماران مبتلا به فشار خون، اضافه شود.

زیتون یکی از مفیدترین انواع میوه‌ها ست که فواید زیادی برای بدن دارد. مصرف زیتون به صورت روزانه و در حد معقول می‌تواند به بهبود وضعیت سلامت و جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری‌ها کمک کند. بهتر است برای بهره مند شدن از خواص اعجاب انگیز زیتون از زیتون طبیعی و شکسته شده به جای زیتونی که به وسیله سود فرآوری شده است، استفاده کنید.

عطر و طعم خوش، پیچیده و اغلب نمکی  زیتون، آن را به میوه‌ای محبوب تبدیل کرده که علاوه بر طعم عالی، دارای مزایای بسیاری برای سلامتی و درمان بیماری‌های گوناگون است.

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا