عمومیکسب و کار ایرانی برتر

مشخصات حلقه شنا بادی بزرگسال مدل River Rat

نکات طلایی انتخاب حلقه شنا بادی اینتکس

حلقه شنا بادی طرح دار بزرگ River Rat یکی از انواع محصولات ساخته شده توسط شرکت اینتکس میباشد که در دسته بندی لوازم تفریحی آبی قرار میگیرد و از طرفداران زیادی برخوردار میباشد.حلقه های شنا از محبوب ترین وسیله ها برای تفریحات آب محسوب میشوند که انواع مختلفی از آنها در بازار وجود دارد و شرکت اینتکس نیز هر ساله تعداد زیادی از از این حلقه های شنا با طرح ها و ابعاد مختلف به بازار عرضه می کند.

تماس با کارشناسان اینتکس ایران

نام مرکز: فروشگاه اینتکس ایران
آدرس: تهران – جنت آباد شمالی – بلوار اصلی – بالاتر از گلزار شرقی – جنب شیرینی فروشی دادلی – پلاک 313 – واحد همکف
شماره های تماس: شماره تماس : 02156190840   –   09376668146   –   09026668146   –   02144824155
همراه:  0935666814609356668826

این محصول دارای  دیواره های رنگی میباشد که ترکیب رنگی سبز و مشکی در آن استفاده شده  و در برخی قسمت ها رنگ های سفید و خاکستری نیز به کار گرفته شده است. این محصول  برای امنیت بیشتردارای دو محفظه باد می باشد و کیفیت بالایی دارد که این کیفیت علاوه بر جنس مورد استفاده در آن به ضخامت آم مربوط میشود که  ضخامت دیواره ی بخش بالایی برابر با 0.35 میلی متر و قسمت پایین  برابر با 0.40 میلی متر می باشد که براییک حلقه ی شنا با این ابعاد مناسب میباشد.

این محصول وزن بسیار سبکی داشته که حدود یک کیلو گرم بوده و به شما اجازه میدهد تا به سادگی ان را با خود حمل کرده و در هر جایی مورد استفاده قرار دهید. این محصول با ابعاد و طراحی زیبایی که دارد فروش بالایی را تجربه کرده و میتوانید از سایت اینتکس آن را سفارش داده و در ب منزل تحویل بگیرید. در ادامه با ما همراه باشید تا نکات کاربردی که باید قبل از خرید حلقه شنا بادی بزرگسال مدل River Rat به آن توجه کنید را بگوییم.

جنس و کیفیت حلقه شنا بادی

در کنار بحث ابعاد و اندازه های این محصول، باید به جنس و کیفیت این دسته از محصولات بادی نیز اشاره کنیم. در واقع شما باید با در نظر گرقتن جنس و کیفیت این دسته از محصولات سعی کنید تا کالایی را برای خرید خود انتخاب کنید که عموما کیفیت بالایی داشته و به سادگی آسیب نبیند. در همین رابطه نیز باید اشاره کنیم که شرکت های تولید کننده این محصولات سعی کرده اند تا از جنس وینیل و یا به عبارت دیگر PVC برای تولید این محصولات استفاده کنند.

همان طور که می دانید ساختار اصلی این محصولات و در واقع تمامی محصولات بادی از همین جنس می باشد و تنها تفاوت این محصولات در بخش ضخامت لایه ها می باشد که سبب شده تا یک محصول با کیفیت تر از دیگری باشد. ضخامت این محصولات نیز متفاوت بوده و بسته به کالایی که انتخاب می کنید ، این ضخامت متفاوت می باشد. شما باید در هنگام خرید به این نکته توجه کنید و محصولی را برای خرید انتخاب کنید که ضخیم تر و باکیفیت تر از دیگر محصولات مشابه می باشد.

وزن و تحمل وزن حلقه شنا بادی

در رابطه با وزن و تحمل وزن این محصولات نیز باید به چند نکته مهم اشاره داشته باشیم. در واقع وزن این محصولات عموما در کالاهایی که برای کودکان عرضه شده است بسیار کم می باشد. برای مثال باکس آن ها قبل از راه اندازی تنها 50 گرم وزن دارد. در یک سری از مدل ها نیز این وزن تا 200 گرم می رسد که قطعا بسیار سبک بوده و به سادگی قابلیت حمل و جا به جایی را داراست. در این میان حال یک سری از محصولات که برای سنین بزرگسالان عرضه شده است، سنگین تر خواهند بود. در واقع این محصولات نیز در داخل بسته بندی وزنی بین 500 گرم تا حداکثر 2 کیلو گرم را دارا هستند که این مقدار وزن بسته به نوع محصول، ابعاد و همین طور ویژگی ها و امکاناتی که دارد متفاوت می باشد.

در رابطه با تحمل وزن آن ها نیز باید اشاره داشته باشیم که این محصولات از تحمل وزن 20 کیلوگرمی تولید شده تا محصولات بزرگسال نیز تا 200 کیلو گرم وزن را هم می توانند تحمل کنند. باز این مورد نیز بستگی به تولید محصول انتخابی و همین طور ویژگی هایی که آن حلقه بادی دارد ، متفاوت خواهد بود که باید به این مسئله هم توجه داشته باشید.

امکانات حلقه شنا بادی

دیگر مسئله ای که قطعا در هنگام خرید و انتخاب یک حلقه شنا بادی می تواند موثر باشد ، بحث امکانات این محصولات است. در واقع شما باید سعی کنید با در نظر گرفتن امکانات و ویژگی هایی که یک محصول می تواند داشته باشد ، بهترین تصمیم را برای خرید خود بگیرید. در همین رابطه نیز قصد داریم تا در ادامه این مطلب رایج ترین امکانات این محصول را در اختیار شما قرار دهیم تا با آگاهی در خصوص این امکانات محصول خود را برگزینید:

·         حلقه شنا بادی تکیه گاه دار

یک سری از حلقه های شنا بادی در بازار وجود دارد که ساختاری خاص را دارا هستند. در واقع این محصولات به گونه ای عرضه شده اند که در بخش انتهایی خود دارای یک عدد تکیه گاه می باشند. وجود این تکیه گاه باعث شده تا شما پس از قرار گیری بر روی این حلقه شنا بادی بتوانید از این ویژگی خوب محصول خود نیز استفاده کرده و در راحت ترین حالت ممکن بر روی آب شناور بمانید. هم چنین باید اشاره کنیم که این تکیه گاه در اکثر محصولات به صورت شیاردار طراحی شده و ساختاری طبی دارند که این مسئله نیز قطعا می تواند باعث شود تا با خاطری آسوده از محصول خود استفاده کنید.

·         طناب نجات حلقه شنا بادی

وجود یک طناب نجات بر روی حلقه شنا نیز می تواند یک مزیت خوب و در عین حال مهم به شمار رود. در واقع شما در هنگام استفاده از این محصولات ممکن است به هر دلیل به داخل آب بیفتید که با استفاده از این طناب نجات می توانید در سریع ترین زمان ممکن مجدد تعادل خود را به دست آورده و بر روی محصول قرار گیرید. این طناب نجات نیز عموما در بخش های کناری این محصولات قرار دارند به گونه ای که به سادگی می توانید آن را از جای خود خارج کرده و از این مزیت محصول خود نیز استفاده کنید.

·         دستگیره حمل حلقه شنا بادی

در یک سری از حلقه های بادی شنا شما می توانید یک مزیت مهم دیگر را هم مشاهده کنید. این مزیت وجود دستگیره حمل و نقل بر روی محصول شماست که قطعا ویژگی مهمی به شمار می رود. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این دستگیره ها در دو طرف محصول قرار گرفته و باعث می شود تا پس از راه اندازی به سادگی از این دستگیره ها استفاده کرده و محصول را حمل و نقل کنید. البته باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که وجود این دستگیره ها تنها برای حمل و نقل محصول نمی باشد و شما می توانید برای حفظ تعادل خود پس از قرار گیری بر روی محصول نیز از این مزیت استفاده کرده و لذت ببرید.

·         حلقه شنا بادی کودک دارای اسباب بازی

یکی دیگر از مزایایی که می توانید در حلقه های بادی شنا کودک مشاهده کنید ، وجود اسباب بازی های بادی در این محصولات است. برای مثال شما می توانید ببینید که چند محصول در بازار وجود دارد که باعث می شود تا کودک شما به سادگی در بخش جلویی محصول یک سری اسباب بازی بادی را در اختیار داشته باشد و با آن ها نیز سرگرم شود. البته این اسباب بازی ها عمدتا در محصولات سنین نوزاد وجود دارد که خب وجود این مورد نیز یک مزیت خوب به شمار خواهد رفت.

·         حلقه شنا بادی شورتی کودک

یکی دیگر از سری محصولات جذاب در دسته بندی حلقه شنا بادی ، محصولاتی هستند که به صورت شورتی و برای سنین کودک عرضه شده اند. در واقع حلقه شنا بادی شورتی کودک محصولی است که به زیبایی هر چه تمام تر و عدمتا برای نوزادان و کودکان زیر سه سال طراحی و عرضه شده است که این مسئله باعث شده تا بدون نگرانی از بابت ایمنی فرزند خود بتوانید در کنار خود بر روی آب های آرام ، او را همشناور کرده و به بازی و تفریح با کودکتان بپردازید.

در همین رابطه نیز می توانیم عنوان کنیم که ظاهر این محصولات عموما با محصولات سنین بزرگسال بسیار تفاوت داشته و محصولات فانتزی تر و جذاب تری را در این دسته بندی می توانید مشاهده کنید. هم چنین ساختار بخش زیرین این محصول هم به گونه ای است که هر دو پای کودک از داخل حفره های این محصول عبور کرده و به راحتی کودک بر روی آب شناور میماند.

راهنمای خرید حلقه شنا بادی بزرگسال مدل  River Rat+ قیمت

حلقه شنا بادی بزرگسال مدل River Rat محصولی بزرگ با قطر زیاد می باشد که برای رده سنی بزرگسال طراحی و تولید شده است و می تواند توجه آن ها به داشتن یک تفریحات آبی مهیج را جلب کند. این محصول بی نظیر طراحی زیبا و خاص دارد که طراحی آن مورد علاقه افراد قرار می گیرد و می تواند شرایط دلخواهی برای کسانی باشد که امروزه می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت ببرند.

حلقه شنا بادی بزرگسال مناسب داشتن تفریحات مهیج آبی است که در فصول گرم سال در محیط های آبی ایجاد می شود و می تواند برای تمامی افراد مورد علاقه باشد. در این صورت با حلقه شنا بادی می توان بهترین و ایمن ترین تفریحات را کسب کرد و از داشتن آن لذت برد و دچار مشکل نیز نشد که در محیطی ایمن و استاندارد توانست به آبتنی و آب بازی مشغول باشند.

 این محصول بی نظیر بدنه ای مقاوم و ضخیم دارد که قابلیت غیر قابل نفوذ شامل آن شده است. در این صورت می توان به صورت شناور بر روی سطح آب قرار گیرد و برای افراد بهترین و مناسب ترین گزینه به حساب بیاید. این محصول خاص و منحصر به فرد ترکیبی از بهترین مواد اولیه است تا کسانی که به دنبال خرید این نمونه از محصولات می باشند بتوانند با خیالی آسوده خرید آن را نهایی کنند و بدون ایجاد مشکل از آن در طول عمر بالا استفاده نمایند. بدنه در برابر اشعه خورشید نیز مقاومت دارد و دچار تغییر رنگ و حتی آفتاب سوختگی نیز نخواهد شد و در نتیجه بهترین گزینه می باشد. خرید حلقه شنا بادی بزرگسال مدل River Rat با قیمت مناسب و کیفیت بالا تنها از فروشگاه مرکزی اینتکس ایران انجام می شود.

دکمه بازگشت به بالا