عمومی

برنامه‌های دهه کرامت آثار مهمی در جامعه دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری پنج شنبه شب در دیدار خدام حرم رضوی و دست‌اندرکاران برنامه زیر سایه خورشید استان بوشهر ضمن قدردانی از خدمات ارزنده خدام حرم رضوی در نقاط مختلف استان، اظهار داشت: برنامه‌های دهه پر برکت کرامت آثار و نتایج مهمی در بخش‌های مختلف جامعه در بر دارد.

امام جمعه بوشهر بابیان اینکه خدام حرم رضوی در این عرصه نقش مهم و اثرگذاری دارند بیان کرد: مردم استان بوشهر از دیرباز عشق و علاقه ویژه‌ای به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از جمله زیارت امام رضا علیه‌السلام داشته‌اند.

 برنامه‌های دهه  کرامت آثار  مهمی در جامعه دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر یکی از ویژگی‌های استان بوشهر را استان رضوی دانست و خاطرنشان کرد: مردم بوشهر هر ساله سهم مهمی از زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا علیه‌السلام دارند.

وی مردم استان بوشهر را مردمی ولایی، مذهبی، الهی و دوست دار اهل بیت (ع) برشمرد و زیارت حرم ثامن‌الائمه علیه‌السلام و سفر به مشهد را از برنامه‌های مهم خانواده‌های این استان بیان کرد و افزود: عشق و علاقه مردم استان بوشهر به امام رضا علیه‌السلام وصف ناشدنی است.

 برنامه‌های دهه  کرامت آثار  مهمی در جامعه دارد

صفایی بوشهر ضمن قدردانی از تلاش کاروان زیر سایه خورشید استان بوشهر خاطر نشان کرد: در دهه کرامت، فضای استان بوشهر با حضور خادمان امام رضا (ع) متبرک به عطر حرم رضوی شد که تلاش همه دست اندر کاران قابل تحسین است.

در این مراسم از دست‌اندرکاران برنامه زیر سایه خورشید، خادم یاران و یاوران رضوی استان بوشهر تجلیل شد

دکمه بازگشت به بالا