اقتصادی

عدم ارسال محصول نانویی به دلیل شیوع جهانی کرونا

این شرکت فناوری سفارش 70 تن رنگ نانو حمل و نقل را از یکی از کشورها دریافت کرده است ، اما به دلیل شیوع تاج جهانی حمل نشده است.

به گزارش ترندونی ، حسین دیبایی اصل ، مدیرعامل این شرکت گفت: مدتی پیش یکی از شرکتهای مطرح پمپ در خاورمیانه در پوشش محصولات خود با مشکلاتی روبرو بود که با پوششهای معمولی موجود در بازار برطرف نشد. موضوع این شرکت در بخش تحقیق و توسعه ما مطرح شد و در نهایت ما محصولی را طراحی کردیم که شرایط پمپ های شرکت را داشته باشد.

دیبائی در مورد محصولات نانو این شرکت گفت: “رنگ های ترافیکی نانو ما در مقایسه با محصولات خارجی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند ، بنابراین این موضوع توسط چندین شرکت خارجی مانند یک شرکت ترکیه ای مدتی پیش مورد بحث قرار گرفته است.” ارسال شد که پس از چندین آزمایش توسط وی ، رنگ ترافیکی نانو ما توسط این شرکت ترکیه ای تأیید شد.

به گفته وی ، به این شرکت گفته شد 70 تن رنگ خریداری کند ، اما به دلیل شرایط بیماری کرونا ، حمل آنها امکان پذیر نیست.

رنگ های مرسوم در ترافیک در ایران همیشه با ضعف هایی مانند عمر مفید کوتاه و مقاومت کم در برابر سایش و خراش مواجه بوده اند. ادارات و شهرداری ها همیشه بر بهبود این عملکردها تأکید و درخواست شده اند. به روزرسانی این ویژگی ها ، علاوه بر عملکرد بهتر و افزایش امنیت ، با افزایش زمان پردازش ، هزینه های مالی مرتبط را کاهش می دهد. مهمترین نتیجه استفاده از فناوریهای نانو در این شرکت ، بهبود ایمنی ترافیک و حمل و نقل است. زیرا بدون علامت گذاری و علامت گذاری افقی در جاده ، رانندگی در واقع بسیار خطرناک است. افزایش طول عمر رنگ ها باعث کاهش هزینه بازسازی مجدد آنها می شود که بزرگترین قسمت هزینه خط کشی است.

طبق اعلام دفتر مرکزی نانو ، این شرکت با استفاده از ذرات نانو در ساختار رنگ ترافیکی خود توانسته است ساختار زنجیره ای رنگ های پلیمری را تقویت کرده و خصوصیات فیزیکی و مکانیکی آخرین لایه این رنگ ها را بهبود بخشد. بنابراین ، رنگ های ترافیکی با مقاومت بالا در برابر سایش و خراش و دوام بالا در سطح جاده تولید شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا