جامعه و خانوادهکسب و کار ایرانی برتر

6 نکته مهم و طلایی در هنگام خرید کفش زنانه و دخترانه

معرفی انواع کفش زنانه مجلسی و نکات برتر ست کردن آن

احتمالا تا به امروز سوال ” با چه کفشی بپوشم؟ ” ذهن شما را حسابی درگیر خود کرده باشد که جالب است بدانید رایج ترین چالشی‌ست که اکثر خانم ها با آن مواجه هستند.اما امروز با مطالعه این مقاله میتوانید یک بار برای همیشه به این سوال پاسخ دهید و بهترین کفش زنانه مجلسی متناسب با استایلتان را انتخاب بکنید.

در ادامه به معرفی انواع کفش اسپرت زنانه و کفش زنانه مجلسی و نکات برتر ست کردن آن با انواع پیراهن مجلسی کوتاه و بلند میپردازیم.پس تا انتها ما را دنبال کنید. به طورکلی،کفش از جمله اثرگذارترین آیتم در استایل مجلسی است بنابراین در زیبایی و جذابیت استایل کمک شایانی میکند. هرکفش دارای تاریخچه و اصالت است بطوریکه در طول تاریخ با تحولات عظیمی در صنعت مد دست و پنجه نرم کرده و یک سیر صعودی وهم‌جهت، با مسیر پیشرفت دنیای مد دارد که همین ویژگی عامل اصلی محبوبیت بیشتر آن است.

امروزه با طیف وسیعی از کفش زنانه روبرو هستیم که وجود تنوع بسیار گسترده در طرح و رنگ و سبک استایل ،تصمیم گیری برای خرید را بسیار سخت کرده است.اما با شناسایی نوع و کاربرد هر یک از انواع کفش مجلسی به راحتی میتوان بهترین کفش را برای انواع انتخاب و خریداری کرد.در واقع انتخاب سبک استایل مجلسی کاملا به سلیقه فردی و نوع مهمانی بستگی دارد و توجه به نکاتی که در ادامه خواهیم گفت ،در تصمیم گیری شما بسیار کمک کننده است.

به طورکلی پیراهن مجلسی دارای دو زیر مجموعه اصلی ، ست که هر یک با توجه به سبک دوخت و جنس پارچه لباس مجلسی،قابلیت ست شدن با نوع خاصی از کفش را دارند.جالب است بدانید همان اندازه که انتخاب درست کفش مجلسی در زیبایی استایل شما اثرگذار است ،انتخاب نادرست آن میتواند اثر منفی در استایل شما بگذارد.

کفش مناسب پیراهن کوتاه مجلسی

معمولا دختران جوان و طرفداران استایل دخترانه و تینیجرها به دنبال پوشیدن انواع هستند که به دلیل نمایان بودن پاها ،مهم ترین آیتمی که در استایل به میزان زیاد جلب توجه میکند،کفش است.پس باید در انتخاب مدل،طرح و رنگ آن بسیار حساس بود.

.کفش پاشنه بلند

بهترین انتخاب برای پیراهن مجلسی کوتاه،کفش پاشنه بلند است که کمتر کسی را میتوان یافت این نوع کفش را دوست نداشته باشد.همانطور که میدانید با پوشیدن پاها بسیار جلب توجه میکنند بنابراین باید به آنها بیشترین اهمیت را داد و کفش هایی با پاشنه نازک و بلند و با رنگ نزدیک به رنگ پوستتان( رنگ های نود) را انتخاب کرد تا باعث کشیده تر دیده شدن پاها و افزایش بلندی قدتان شود.اگر با پاشنه های باریک احساس راحتی ندارید ،پاشنه های پهن را جایگزین کنید.

.کفش اسپرت

در بین نسل جدید و نوجوانان پوشیدن با کفش اسپرت بسیار ترند شده است که به واسطه آن استایل بسیار راحت و صمیمی و در عین حال جذاب و شیک را برای خود خلق میکنند.اگر به راحتی بیش از هر گزینه دیگر اهمیت میدهید پیشنهاد میکنیم از حریم امن خود خارج شوید و کفش اسپرت را امتحان کنید.

.کفش تخت

جذاب ترین گزینه در فصل های بهار و تابستان برای خانم ها و دخترخانم‌هایی با قدبلند و متوسط ،کفش کالج(تخت) با است که استایل بسیار زیبا و شیک را برای شما به ارمغان میاورد.پس اگر شما هم طرفدار کفش کالج هستید حتما آن را امتحان کنید.

.بوت(چکمه)

پیراهن کوتاه مجلسی در کنار بوت های بلند ،استایل منحصربفرد و فوق العاده‌ایی را خلق میکند که بسیار مناسب فصل زمستان است.انواع پاشنه بلند و کوتاه بوت ها میتوان با توجه نوع پوشید واستایل بسیار جذاب و به یادماندنی را خلق کرد.

کفش مناسب پیراهن بلند مجلسی

مهم ترین آیتمی که جذابیت را کامل میکند،کفش است.بنابراین توجه به آن از اهمیت زیادی دارد و باید بهترین آن را برای لباس مجلسی بلند انتخاب کرد زیرا اکثر افراد به این فکرند که کفش در زیر لباس پنهان میشود پس مهم نیست که چه طرح و رنگی دارد.در صورتی که حتی اگر بر تن دارید بهتراست به نوع کفشتان اهمیت دهید و کفش مناسبی بپوشید تا استایل جذابتری داشته باشید.

.پاشنه بلند

مناسب ترین کفش برای در مناسبت های رسمی ،کفش پاشنه بلند است زیرا باعث افزایش طول قد و مانع افتادن لباس روی زمین میشود.میتوان انواع کفش پاشنه بلند را متناسب با لباس مجلسی بلند پوشید اما بهتر است هنگام خرید،توجه به شرایط آب وهوایی و فصل سال را در اولویت قرار دهید.

.کفش اسپورت

اگر برای یک مهمانی تولد و یا دورهمی دوستانه تصمیم به خرید کفش متناسب با پیراهن مجلسی بلند خود دارید،پیشنهاد ما کفش اسپرت است زیرا علاوه بر راحتی استایل شما را بسیار امروزی و جذاب نشان میدهد.از طرفی با وجود تنوع طرح و رنگ بالا ،انتخاب زیباترین آن اصلا کار سختی نیست و میتوانید متناسب با رنگ لباستان بهترین کفش را انتخاب بکنید.

.کفش لژدار

از جمله راحت ترین کفش مجلسی زنانه ،کفش لژدار است که انتخاب بسیار مناسب برای افرادی‌ست که کفشهای با پاشنه بلند و نازک دوست ندارند و از طرفی پیرو زیبایی و جذابیت هستند.بنابراین کفش لژدار میتواند اولویت خرید آنها باشد. احتمالا تا به این قسمت به پاسخ سوالی که در ابتداء مقاله مطرح کردیم رسیده باشید و حالا در ادامه میپردازیم به مهم ترین نکات کلیدی در خرید کفش مجلسی زنانه،همراه ما باشید.

شش (6) نکته کلیدی خرید کفش مجلسی پاشنه دار:

1- توجه به سایز پاشنه

مهم ترین نکته در انتخاب کفش مجلسی زنانه،توجه به سایز پاشنه است چراکه سایز پاشنه با نوع پیراهن مجلسی شما و همچنین طول قد شما ارتباط مستقیم دارد.معمولا استفاده از کفش های پاشنه 10 یا 15 سانت به افراد قد بلند توصیه نمیشود و یک اختلاف سایز چشمگیری با اطرافیان در محیط مهمانی ایجاد میکند که از نظر بصری جلوه جالبی ندارد. همچنین توجه به نوع در انتخاب سایز پاشنه کفش بسیار مهم است تصور کنید پیراهن بلند مجلسی بر تن دارید که با پوشیدن کفش پاشنه بلند نامناسب ،قد لباس شما کوتاه تر از حد ممکن شود و جذابیت لباس و استایل را از بین میبردبنابراین توجه به سایز پاشنه را جدی بگیرید.

2- توجه به رنگ

انتخاب رنگ کفش بیش از هر چی به حس‌وحال و شخصیت درونی شما وابسته است طوریکه برخی کلا مشکی پسند اند و با هر رنگ و سبک استایل ،کفش مشکی میپوشند.برخی به دنبال دیده شدن هستند و به سمت کفش هایی با تناژ رنگی شاد میروند و درست متناسب با رنگ لباس مجلسی، رنگ کفش را انتخاب میکنند و برخی به کل کفش هایی با رنگ نود دوست دارند و با هر تم و سبک استایل آن را میپوشند. اما به طور کلی ، بهتر است رنگی را انتخاب بکنید که با رنگ لباس و نوع میکاپ شما همخوانی داشته باشد در واقع نه کاملا هم رنگ با لباس و نه در تضاد کامل باشد.اما بهترین رنگی که میتوانید آن را با تمام انواع سبک استایل ست بکنید رنگ های نود و کرم هستند که بدون هیچ نگرانی میتوان آن را با انواع پیراهن مجلسی پوشید.

3- توجه به جنس

همانطور که میدانید کفش را با جنس های مختلف اعم از: چرمی(براق/ مات) ، ساتن، ورنی و… تولید میکنند که توجه به آن بسیار حائز اهمیت است.پرکاربردترین آنها کفش چرم، در دو جنس طبیعی و مصنوعی است و با انواع به راحتی ست میشود.در انتخاب کفش بر حسب جنس ،شما هیچ محدودیتی ندارید و میتوانید هر نوع جنس از کفش را با هر یک از انواع لباس زنانه مجلسی ست بکنید.

4- توجه به سایز

مهم ترین نکته برای خرید کفش مجلسی توجه به سایز آن است و سایز مناسب از اهمیت بالایی در حفظ سلامت پای شما برخوردار است.اگردر مرحله رشد و بلوغ جسمی هستید به این نکته حتما توجه کنید چراکه با پوشیدن سایز نامناسب ممکن است فرم انگشتان و پای شما کاملا تغییر کند و از نظر سلامتی دچار مشکل شوید. معمولا قالب های کفش مجلسی کوچک تر از سایر کفش هاست و این عاملی است که کار را برای خرید کفش موردنظر با توجه به سایز مناسب کمی سخت میکند.اما نگران نباشید با خرج حوصله و زمان میتوان کفش موردنظر را یافت.

5- توجه به سبک

کفش مجلسی دارای سبک های متفاوتی اعم از: جلو بسته (انواع آن) ، جلو باز (انواع آن) ، بند دار و بدن بند و…. هست که ارتباط مستقیمی با نوع دارد.به عنوان مثال گزینه‌های مناسب برای پیراهن مجلسی کوتاه دخترانه ،کفش های کالج یا پاشنه 5سانت است که استایل خیره‌کننده‌ایی را خلق میکند.

6- توجه به فصل

آخرین نکته برای خرید مناسب ترین کفش مجلسی توجه به فصل سال است.مناسب ترین کفش برای فصول سرد سال بوت و نیمبوت‌های چرمی و مخمل‌جیر هستند که با انوع پیراهن کوتاه مجلسی مخمل ، کرپ و.. به زیبایی هرچه تمام ست میشوند .برای فصول گرم سال بی شک کفش های جلو باز و بندی و لژدا و همچنین کالج های مجلسی بسیار پرطرفدار هستند. برای تجربه خرید کفش خوب و موردپسند بهتر است زمان کافی را صرف جست‌وجو برای یافتن کفش وردنظر بکنید و بهترین آن را با توجه به آنچه آموختید خریداری بکنید.زیباترین را میتوانید در فروشگاه پیدا کنید و با توجه به نکات ذکر شده کفش مناسب را با جذاب‌ترینهای کالکشن بهاره ست بکنید.

12 نکته‌ی مهم که قبل از خرید کفش زمستانی زنانه باید بدانید!

شاید انتخاب انواع کفش زمستانه با کیفیت زنانه، کمی سخت و دشوار به نظر برسد؛ اما در صورت رعایت نکات خرید کفش زمستانی زنانه، انجام فرآیند انتخاب بسیار لذت بخش خواهد بود. کفش‌ها در فصل سرما یک وظیفه مهم بر عهده دارند؛ آن‌ها باید از پا‌ها در برابر سرما، نفوذ آب و همچنین یخ زدگی محافظت کنند.

بنابراین خرید بهترین کفش‌های زمستانی، جهت انجام این وظیفه مهم باید دقت و حسایت صورت بگیرد. طی این مقاله در رابطه با نکات خرید کفش زمستانی زنانه و کفش زمستانه با کیفیت دخترانه، اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده‌ایم. در صورت علاقه به خرید کفش زمستانه زنانه پاشنه دار یا بدون پاشنه، تا انتها مطلب همراه ما باشید.

نکات طلایی و مهم در رابطه با خرید کفش‌های زمستانی

خانم‌ها با رعایت نکات خرید کفش زمستانی زنانه، مطمئناً بهترین انتخاب را خواهند داشت. در صورت عدم توجه به هر یک از موارد اشاره شده در ادامه متن، بدون هرگونه شکی پس از مدتی از خرید کفش زمستانه دخترانه پاشنه دار یا بدون پاشنه پشیمان خواهند شد. اما اصلی‌ترین نکات خرید کفش زمستانی زنانه، عبارت هستند از:

اندازه و سایز پا

خانم‌ها هنگام خرید کاملاً مطابق با سایز پا خود انتخاب خواهند کرد. اما یکی از اصلی‌ترین نکات خرید کفش زمستانه دخترانه نیم بوت در فصل سرد سال، انتخاب یک شماره بزرگ‌تر از سایز پا‌ها است. کفش‌های زمستانی معمولاً عایق‌بندی بوده و سرما این فصل از سال، منجر به انقباض جنس کفش خواهد شد.

انتخاب کفش زمستانه مطابق با نوع فعالیت

از نکات خرید کفش زمستانه زنانه نیم بوت، توجه به نوع فعالیتی است که کفش زمستانی را برای انجام آن در نظر گرفته‌اند. به طور مثال اگر هدف از خرید کفش استفاده از آن در محل کار است،؛ کفش زمستانی انتخابی باید ضد آب، مستحکم و گرم باشد. بنابراین توجه به این نکته مهم از نکات خرید کفش زمستانی زنانه، بسیار حائز اهمیت است.

کیفیت کفش زمستانی

هدف اصلی از تولید و خرید کفش‌های زمستانی، مراقبت از پا‌ها از سرما و نفوذ آب است. اما برخی هنگام خرید، فقط به ظاهر و طراحی کفش توجه نشان خواهند داد. این افراد باید این نکته از نکات خرید کفش زمستانی زنانه را در نظر داشته باشند که کیفیت جنس، بسیار با اهمیت است. بهترین کفش‌های زمستانی، از جنس طبیعی هستند؛ این نوع از کفش‌ها علاوه بر دوام و ماندگاری، گرما بخش و زیبا هستند.

انتخاب کفش زمستانه بر طبق آناتومی پا

یکی از مهم‌ترین نکات خرید کفش زمستانی زنانه، توجه به آناتومی پا است. به طور مثال، برخی از خانم‌ها دارای پنجه پا پهن‌تری از اندازه استاندارد هستند؛ این عزیزان در زمان خرید بهترین کفش‌های زمستانی، باید به سراغ محصولاتی با پنجه پهن‌تر از حد نرمال باشند. در صورت عدم توجه به این مسأله مهم، مطمئناً پا‌ها هنگام استفاده و پس از آن با مشکلات بسیاری مواجه خواهند شد.

توجه به منطقه جغرافیایی

مطمئناً یکی از مهم‌ترین نکات خرید کفش زمستانه زنانه پاشنه دار، توجه به محیط و منطقه جغرافیایی محل زندگی است. در صورت حضور در یک محیطی با آب و هوای مرطوب، کفش انتخابی جهت استفاده در فصل زمستان باید ضد آب و همچنین دارای عایق‌بندی محکم باشد. در مناطق کوهستانی از مهم‌ترین نکات خرید کفش زمستانه دخترانه نیم بوت، ضد آب بودن در کنار گرم نگه داشتن پا‌ها است. خانم‌های که علاقه‌مند به خرید اینترنتی هستند، می‌توانند به شانی لند مراجعه کنند تا علاوه بر خرید کفش زنانه مانند ، و نیز انتخاب کنند.

پوشیدن جوراب ضخیم و کلفت

بسیاری از افراد در فصل زمستان، جهت گرم نگه داشتن پا‌های خود از جوراب‌های ضخیم و کلفت استفاده خواهند کرد. بنابراین به این افراد هنگام خرید انواع کفش زمستانه با کیفیت زنانه، پوشیدن جوراب پشمی یا ضخیم توصیه شده است. البته در صورت رعایت این نکته از نکات خرید کفش زمستانی زنانه، کفش انتخابی کاملاً اندازه پا خواهد شد.

 

منبع: فروشگاه کتونی برند

دکمه بازگشت به بالا