عمومی

ارزیابی روز اول اجرای طرح هوشمند فاصله اجتماعی در پایتخت

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی ترندونی ،

سردار مهماندر در تیتر امشب خود افزود: مردم باید از جداول غیرضروری پرهیز کنند ، اگرچه برخی از مشاغل افتتاح شده است اما حضور مردم در خیابان ها نباید کنترل نشده باشد.

رئیس پلیس راهور بزرگ تهران ادامه داد: اگر شهروندان مثل این وارد خیابان ها شوند ، در کنترل بیماری و آلودگی مشکلات زیادی خواهیم داشت.

وی با تشریح اقدامات انجام شده توسط پلیس راهور برای کاهش بار ترافیکی در پایتخت ، تأکید کرد: “در جلسه با وزارت کشور توضیح دادیم که نباید طرح ترافیک 100٪ برداشته شود.

محسن فرهادی معاون فنی مرکز بهداشت محیط و کار حرفه ای وزارت بهداشت با ابراز خرسندی از ثبت نام داوطلبان در سیستم بهداشت و درمان ابراز خرسندی کرد و گفت:

فرهادی اظهار داشت: تهران از ثبت نام بیشترین استقبال را داشته و استان های اصفهان و خراسان رضوی به ترتیب بعد از تهران در رده های بعدی قرار دارند.

وی افزود: “علاوه بر این ، واحدهای کوچک صنعتی و اتحادیه در مقام اول رتبه بندی قرار دارند و مراکز تولید و توزیع در جایگاه بعدی قرار دارند”.

وی همچنین در مورد اصلاح فرمهای اعلامیه توضیح داد:

نوده فراهانی ، رئیس اتاق اتحادیه های صنفی تهران نیز از طریق تلفن اعلام کرد: “تاج وجود دارد اما ما باید شرایط اقتصادی را نیز در نظر بگیریم”.

رئیس سازمان تنظیم مقررات با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی اداره او برای توزیع کارتهای اعتباری سیم کارت در بین متقاضیان وام یک میلیون دلاری از وزارت رفاه اجتماعی ادامه داد و افزود: ما قصد داریم افراد را قرار دهیم.

دکمه بازگشت به بالا