حوادث و رویدادها

جزئیات استخدام در وزارت آموزش و پرورش

آفتاب‌‌نیوز :

مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش، براساس معیار‌های صلاحیت و شایستگی‌های مرتبط با احراز شغل مربی امور آموزش معلولین، آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش را برگزار می‌کند.

براساس گزارش مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی از روز جمعه ۱۷ شهریور تا پایان روز جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ در حال انجام است. این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و متقاضیان باید در مدت زمان اعلام شده، نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده و از موکول نمودن آن به روز‌های پایانی خودداری کنند.

زمانی که سامانه جهت ویرایش اطلاعات داوطلبان باز می‌باشد، داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پروفایل کاربری خود و کلیک بر روی بخش «ویرایش اطلاعات» اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت شده خود کنند.

کارت شرکت در آزمون، از تاریخ دوشنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۲ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir قرار خواهد گرفت. تاریخ دقیق برگزاری آزمون، هفته اول مهرماه اطلاع رسانی خواهد شد.

ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

متقاضیان می‌توانند برای مطالعه دفترچه راهنما و ثبت‌نام به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir مراجعه نمایید.

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا