کسب و کار ایرانی برتر

گواهینامه های دیزل ژنراتور Badwin

دیزل ژنراتور برندهای زیادی در بازار ایران وجود دارد که از بهترین آنها می توان به دیزل ژنراتور ولوو و باتوین اشاره کرد. در این مقاله به معرفی این دیزل ژنراتورها می پردازیم.

AiGenera A-Diesel Volvo

دیزل ژنراتور ولوو از شرکت ولوو یکی از تولید کنندگان و تامین کنندگان پیشرو ژنراتور در این صنعت است. ولوو دیزل ژنراتور دارای طیف وسیعی از ژنراتورها می باشد. دیزل ژنراتورهای سفارشی Volvo Penta از 5KV تا 20MW می باشد. ولوو دیزل ژنراتور همچنین دارای طیف گسترده ای از ژنراتورها تا 220 کیلو ولت با گزینه های تریلر و برج نور است.

شیر پنتا مونوبلاک دیزل TAD550GE

دیزل ژنراتور ولوو در حال بررسی یک 97Kva آماده به کار و 86kva Prime Genset است. موتور دیزل ژنراتور ولوو صنعتی برای کاربردهای خارج از جاده و ثابت. موتورهای دیزل ژنراتور ولوو دارای 3 رتبه آلایندگی هستند. Volvo Diesel Generator 97Kwa Standby, 86Kwa Prime یک موتور دیزلی قدرتمند، قابل اعتماد و مقرون به صرفه است. این دیزل ژنراتور بر اساس طراحی قابل اعتماد ساخته شده است.

ویژگی های دیزل ژنراتور آماده به کار Volvo 97 KVA

موتورهای الکتریکی ولوو دارای کلاس US/EPA 3 و EU کلاس 3A هستند.

دیزل ژنراتورهای ولوو به سیستم های خنک کننده بسیار کارآمد مجهز هستند.

طراحی موتور ولوو بسیار کارآمد است.

قابل سفارش با یا بدون سیستم خنک کننده.

قابلیت تعویض بین 1500/1800 دور در دقیقه

دیزل ژنراتور ولوو عملکرد بارگذاری مرحله ای عالی دارد.

هزینه های عملیاتی پایینی دارد.

قدرت و عملکرد اقتصادی دیزل ژنراتور ولوو

از طریق کنترل دقیق فرآیند احتراق، از جمله کنترل صحیح حرکت هوا و تزریق، سازنده دیزل ولوو توانسته است عملکرد بالایی در سطوح پایین که نیازهای فعلی را برآورده می کند و باعث می شود موتورها در آینده مطابق با قانون باشند، به دست آورد. دیزل ژنراتورهای ولوو بالاترین مصرف سوخت را در کیلووات ساعت در لیتر ارائه می دهند که در نتیجه مصرف سوخت و عملکرد عالی را به همراه دارد.

دیزل ژنراتور ولوو پایدار و کم صدا است

ژنراتورهای الکتریکی ولوو به گونه ای طراحی شده اند که نصب آن آسان، سریع و مقرون به صرفه باشد. موتورهای دیزلی ولوو از نظر قابلیت اطمینان، دوام و طول عمر آزمایش می شوند. کاملا متعادل برای اطمینان از عملکرد صاف و بدون لرزش با حداقل نویز. برای حفظ دمای کار کنترل شده در سیلندر و محفظه احتراق، موتور مجهز به سیستم خنک کننده پیستونی است.

موتورهای دیزل ژنراتور ولوو با آسترها و سوپاپ های سیلندر قابل تعویض ساخته شده اند تا از دوام و عمر مفید موتور اطمینان حاصل کنند.

شلنگ تخلیه کم

فناوری پیشرفته، تزریق با تکنولوژی بالا و سیستم هوای شارژ با راندمان بالا با تلفات داخلی کم به احتراق عالی و مصرف سوخت کم کمک می کند. این موتور دارای گواهینامه EPA/CARB Tier 3 و EU Stage 3A است. این مقررات با استفاده از V-ACT™ (فناوری جرقه زنی پیشرفته ولوو) اجرا می شوند.

V-ACT شامل یک سیستم تزریق سوخت معمولی انعطاف پذیر، یک سیستم انتقال هوا که شامل یک چرخه گاز احتراق داخلی و یک واحد کنترل الکترونیکی پیشرفته است.

مونتاژ، سرویس و نگهداری آسان

دسترسی آسان به نقاط سرویس و نگهداری به تسهیل تعمیر و نگهداری موتور دیزل ژنراتور ولوو کمک می کند.

لنت های ضد لرزش بین براکت دینام موتور و قاب پایه نصب می شود. این امر جداسازی کامل ارتعاشات اتصالات دوار را تضمین می کند و اجازه می دهد دستگاه بر روی سطوح ناهموار بدون هیچ گونه اثرات مضر قرار گیرد.

برای استحکام و مقاومت در برابر خوردگی دیزل ژنراتور ولوو، تمام سطوح فلزی و فلزی قسمت‌های هود با تمیز کردن سنگ تصفیه می‌شوند. سپس با یک رنگ سه لایه مخصوص پوشانده می شود که سطح زنگ زده بهتری می دهد.

دیزل ژنراتور بالدوین

سری دیزل ژنراتور Badwin E BD ST 0050 کارآمد است. امتیاز ذخیره موتور ذخیره باید با حداکثر بار متوسط ​​70٪ و تقریباً 200 ساعت در سال اندازه گیری شود. هرگز نباید از قدرت پشتیبان استفاده کرد مگر در مواقع اضطراری شدید. هنگام استفاده از دیزل ژنراتور Badwin در حالت آماده به کار، دستگاه نمی تواند بیش از حد بارگذاری شود.

دیزل ژنراتور Baudwin Prime Power بالاترین توان بار متغیر موجود برای ساعات زیادی در سال با تنظیمات بار متغیر است. توصیه نمی شود که بار متناوب از میانگین 70 درصد ولتاژ اولیه در هر سیکل کار تجاوز کند.

اگر موتور در ابتدا 100% کار کند، مسافت پیموده شده سالانه نباید از 500 ساعت تجاوز کند. از اضافه بار باید اجتناب شود، اما بار 10 درصد برای 1 ساعت در یک چرخه کاری 12 ساعته قابل قبول است. دیزل ژنراتورهای کانیستر در کاربردهای برق پیوسته استفاده می شود که منبع تغذیه 100٪ بار مداوم برای تعداد نامحدود ساعت در سال است. واحدهای دیزل ژنراتور کانیستر را می توان در کاربردهای پیوسته که در آن شبکه برق غیرقابل دسترسی است استفاده کرد.

گواهینامه های دیزل ژنراتور Badwin

Bedon Diesel Generator دارای گواهینامه های ISO 9001-2015، ISO 14001-2015، ISO 45001-2018 و ISO 1002-2006 سیستم مدیریت از Kiva، یک سازمان مستقل کیفیت است. دیزل ژنراتورهای Bedone تا 400 کیلو وات مطابق با دستورالعمل انتشار نویز اروپا 2000/14/EC تولید می شوند و توسط Ente Certificazione Machine تایید شده اند.

دیزل ژنراتورهای Badwin همچنین دارای گواهینامه های ضد خوردگی TS ISO 8528-4، TS ISO 8528-5، TS EN 13501-1 + A1:2013 و TTS EN ISO 9227 با اعلامیه CE هستند.

ویژگی های موتور دیزل ژنراتور Badwin

موتور دیزلی سنگین سری BAUDOUIN

4 سیکل، سیستم خنک کننده آبی، توربوشارژر – القایی بعد از کولر

سیستم کنترل الکترونیکی سرعت بادوین برای دیزل ژنراتورها

استارت خودکار و کلید 12/24 ولت

فیلتر هوا، سوخت و روغن قابل تعویض

لوله سوخت انعطاف پذیر بالدوین دیزل ژنراتور

شیر تخلیه روغن و لوله انبساط

صدا خفه کن از نوع صنعتی، مارپیچ اگزوز یا جبران کننده

باتری قدرتمند

بلوک آبگرمکن (مدل اتوماتیک)

دستورالعمل های نگهداری و عملیات نصب دیزل و نمودار مدار الکتریکی.

جایگزین های دیزل ژنراتور در بادوین

دینام بدون جاروبک، تک بلبرینگ، دیسک انعطاف پذیر 4 قطبی برای خرابی هارمونیک

عایق کلاس نوع H

کلاس حفاظت IP 21-23

مجموعه دیزل ژنراتور هیجان انگیز Badwin

تنظیم کننده مستقیم ولتاژ الکترونیکی

گام استاتور 2/3 برای سیم پیچی هارمونیک

سیم پیچ ژنراتور با یک لاک عایق از روغن و اسید محافظت می شود.

دیزل ژنراتور یا موتور دیزلی از یک موتور دیزلی با یک ژنراتور الکتریکی برای تولید برق تشکیل شده است. در مواقعی که خانه ها، موسسات، بیمارستان ها و غیره با کمبود برق مواجه هستند، دیزل ژنراتورها جایگزینی برای برق هستند. دیزل ژنراتور از طریق موتور دیزل و ژنراتور برق تولید می کند و از سوخت دیزل برای کار خود استفاده می کند.

موتور دیزل وسیله ای است که می تواند با سوزاندن سوخت مایعی به نام دیزل حرکت چرخشی ایجاد کند، در حالی که ژنراتور وسیله ای است که می تواند حرکت چرخشی را به انرژی الکتریکی تبدیل کند. بنابراین برای پاسخ به این سوال که دیزل ژنراتور چیست می توان این دستگاه را به صورت زیر تعریف کرد: وسیله ای است که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. این نوع سوخت در دمای بالاتری نسبت به سایر سوخت ها مانند بنزین می سوزد و قدرت و کارایی بیشتری به دیزل ژنراتور می دهد. دیزل ژنراتور کاشانی یکی از بهترین تامین کنندگان دیزل ژنراتور در ایران می باشد.

انواع دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتورها در برندهای مختلف در بازار موجود می باشند و به راحتی خرید می شوند. از سوی دیگر، دیزل داتز، ولوو، پرکینز، لوول، استمفورد و مک آلت ژنراتورهای با کیفیت و پرفروش هستند.

در این نمونه ها دیزل ژنراتورهای ولوو جزو بهترین ها هستند. شرکت این کارخانه در زمینه کشتی سازی فعالیت های زیادی دارد. دیزل ژنراتور و موتورهای دیزلی بسته به محیط کاربری و مدل عملکردی، باید یکی از این دسته ها را انتخاب کنید.

کاربرد دیزل ژنراتور

به طور کلی از دیزل ژنراتورها به دو صورت استفاده می شود. در زیر به توضیح آنها می پردازیم.

دیزل ژنراتور در شرایط اضطراری

دیزل ژنراتور در مناطق بدون برق

حالت اضطراری

مراکز و صنایع زیادی وجود دارند که نیاز به برق دائمی دارند و قطعی برق باعث خسارات زیادی می شود. نمونه هایی از این نوع مراکز که نیاز به دیزل ژنراتور دارند عبارتند از بیمارستان ها، اماکن عمومی، فرودگاه ها، برج های مسکونی، ساختمان های اداری، فروشگاه ها و همچنین دیزل ژنراتورهای کارخانه های صنعتی.

مناطق بدون برق

دیزل ژنراتورها به طور مداوم در محیط های بدون برق استفاده می شوند. این مناطق شامل خطوط لوله گاز، ساخت و ساز و پروژه های شهری است. صنعت حمل و نقل من و…

دیزل ژنراتور ولوو

دیزل ژنراتور ولوو پنتا برای کاربردهای مختلف صنعتی استفاده می شود. شرکت سوئدی ولوو پنتا طیف گسترده ای از موتورهای صنعتی با قدرت 66-550 کیلووات را ارائه می دهد و همچنین موتورهای خودرو را برای اهداف مختلف از جمله ژنراتور ارائه می دهد. این شرکت یکی از محبوب ترین تولیدکنندگان دیزل ژنراتور ولوو در این زمینه می باشد.

دیزل ژنراتور سری 80 – 620 کیلو ولت آمپر – ولوو پنتا

موتورهای دیزل ژنراتور کم سرعت ولوو پنتا در محدوده توان نامی 80 تا 620 کیلو ولت آمپر در دسترس هستند. دیزل ژنراتور ولوو پنتا در نسخه فریم باز، سایبان ضد آب و صدا و یا نسخه کانتینری موجود است.

ویژگی های دیزل ژنراتور Volvo Penta 80-620

قاب مجموعه ژنراتور باز است

مولد هوا + عایق صدا

محفظه ISO 20 اینچی + عایق صدا

بسته به کاربرد، مجموعه‌های دیزل ژنراتور ولوو پنتا با پنل کنترل دستی (دیجیتال)، نوع MCP یا ایمن دیجیتال، راه‌اندازی/توقف خودکار در صورت قطع برق، نوع ACP موجود است.

طیف گسترده ای از گزینه ها امکان سفارشی سازی را با توجه به نیازهای شما فراهم می کند. برای توزیع اضطراری یا برای استفاده سیار روی تریلر برای تامین برق سایت های ساختمانی معتبر است.

ژنراتورهای عایق صدا سری Volvo POWER MVW با مخزن فریم گسترده از 225 تا 2.100 لیتر اختیاری در موتورهای دیزلی ولوو پنتا.

توان نامی در 230/400 ولت، 50 هرتز. مصرف روغن در 75% (3/4) بار PRP. سرعت در 60 هرتز: 1800 دور در دقیقه.

ولتاژ I etholakalayo ku-50Hz: 240/415V، 230/400V، 220/380V، 120/240V، 115/230V، 110/220V.

ولتاژ 60 هرتز: 480/277 ولت، 460/265 ولت، 440/254 ولت، 240/120 ولت، 230/115 ولت، 220/110 ولت، 208/120 ولت.

توان نامی kVA/kW – PRP Prime Power طبق ISO 8528 – حداکثر توان الکتریکی موجود (در بار متغیر) در طول دوره‌های تعمیر و نگهداری مشخص شده با تعداد نامحدود ساعت در سال.

میانگین ظرفیت تولید دیزل ژنراتور ولوو پنتا نباید از 80 درصد ظرفیت PRP در 24 ساعت تجاوز کند. 10 درصد افزایش به صورت موقت مجاز است.

داده های مکانیکی مطابق با شرایط مرجع استاندارد مطابق با ISO 8528 است: +25 درجه سانتیگراد، 100 متر ALT (1000 میلی بار)، رطوبت نسبی 30%. در طول کارکرد موتور، قدرت تقریباً افزایش می یابد در ارتفاعات بالاتر، مقدار بازده 5 درصد کاهش می یابد.

دیزل ژنراتور بالدوین

Baudwin یک شرکت فرانسوی-چینی متخصص در تولید ژنراتورهای دیزلی Baudwin، موتورهای دیزلی و گازی برای اهداف مختلف است. این شرکت که در سال 1918 در فرانسه تأسیس شد، در سال 2009 توسط Weichai چین خریداری شد و طبق قوانین اروپا محصولات خود را با نام تجاری Baudin به بازار عرضه می کند.

دیزل ژنراتور BAUDOUIN POWERKIT بزرگترین محدوده موجود در بازار جهانی برای استفاده در ژنراتورهای مختلف برق از 15 تا 3125 KVA می باشد. تجربه صد ساله Badwin Diesel Generators در طراحی، ساخت، پشتیبانی و کیفیت باعث اطمینان محصول، دوام، ارزش عالی و کیفیت اروپایی شده است. برای بیش از 100 سال، Bowdoin دیزل ژنراتورهای Bowdoin با کیفیت بالا را برای کاربردهای دریایی طراحی و تولید کرده است که دیزل ژنراتورهای 18 تا 4000 کیلووات را تولید می کند. Badwin دارای تجربه عالی در راه اندازی، سرویس و تامین قطعات یدکی اصلی ژنراتور Badwin به بیش از 100 کشور در سراسر جهان است.

طیف گسترده ژنراتورهای دیزلی و محصولات دریایی Bindon مزیتی است که سازندگان موتورهای دیزلی از 18 تا 4000 کیلووات ساعت می توانند با آن مطابقت داشته باشند. بادوین با چندین مرکز تحقیقاتی در سراسر جهان، به طور مداوم محصولات خود را بهبود می بخشد و آنها را با نیازهای مشتری تطبیق می دهد. به لطف طراحی جهانی، می توانید به دیزل ژنراتور به عنوان منبع تولید برق کافی در هنگام قطع برق و حتی در طول پروژه ها اعتماد کنید.

دکمه بازگشت به بالا